پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: حفظ زبان های اقوام ایرانی یک رسالت هویتی است

1 دقیقه خوانده شده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حفظ زبان های اقوام ایرانی در برابر لغات بیگانه یک رسالت هویتی است تا موجب مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: حفظ زبان های اقوام ایرانی یک رسالت هویتی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل؛ محمد مهدی اسماعیلی در جریان سفر به شهرستان اصلاندوز به عنوان نماینده رئیس جمهور در این شهرستان، گفت:  دولت مردمی تحول در همه بخش ها را ایجاد خواهد کرد و کارهای بزرگی در شهرستان ها صورت گرفته و باید از آن ها حمایت جدی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  تصریح کرد: کارهای عمرانی خوبی در بخش تامین آب شهرستان اصلاندوز شده و در این نقطه صفر مرزی که بیش از ۸۷ درصد آن ها را روستائیان و عشایر تشکیل می دهد فرصت بسیار بزرگی است.

وی خاطر نشان کرد: تسریع در بهره برداری این طرح آبی می توان تحول بسیار عظیمی در بخش کشاورزی منطقه ایجاد کند و برای حمایت مالی برای اتمام آن ها در دولت مطرح خواهم کرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه شائبه افکنی در خصوص سخنان بنده در زمینه حمایت از زبان ها اقوام را وارونه مطرح کرده اند، افزود: دولت در زمینه به دنبال حمایت و حفاظت از زبان های اقوام ایرانی است و این رسالت را با جدیت ادامه خواهیم داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: حفظ زبان های اقوام ایرانی در برابر لغات بیگانه یک رسالت هویتی است تا موجب مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان شود.

اسماعیلی اضافه کرد: زبان اقوام نشان دهنده هویت واحد ایرانی که با سربلندی از حریم آن حفاظت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بحث ایجاد زیرساخت های اداری در شهرستان اصلاندوز از دیگر مباحثی است که در دولت مطرح و به زودی به آن رسیدگی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: حفظ زبان های اقوام ایرانی یک رسالت هویتی است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *