ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

وزیر راه و شهرسازی روز خبرنگار را تبریک گفت

1 دقیقه خوانده شده
وزیر راه و شهرسازی در پیامی ١٧ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
وزیر راه و شهرسازی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی؛ محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پیامی ١٧ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن پیام وزیر راه و شهرسازی به مناسبت روز خبرنگار بدین شرح است:

۱۷ مرداد یادآور جانفشانی خبرنگار عزیزی است که می توانست با احساس خطر، عرصه اطلاع رسانی را خالی کند اما ماند تا بی خبر نباشیم. ما هم پیمان می بندیم که بر عهد شهید محمود صارمی، تمام شهدای خبرنگار و تمامی شهدای وطن و امام شهدا باقی بمانیم.

در یکسال گذشته درگذشت تعدادی از خبرنگاران عزیز بر اثر ابتلا به کرونا و درگذشت دو خبرنگار جوان در سانحه رانندگی موجب تألم عمیق خاطر شد که هر کدام خود نوعی از خودگذشتگی و ایثار و یادآور حضور همیشگی در صحنه ها و اطلاع رسانی با تمام توان است.

اگرچه دیدار حضوری با همه شما عزیزان در یکسال گذشته به خاطر شیوع ویروس منحوس کرونا، در تمام مراسم‌ها میسر نشد اما با عشق و علاقه نشان دادید که انتشار و پیگری اخبار در حوزه راه و شهرسازی را با نهایت تلاش و کوشش به پیش می برید و انتشار محتواها به خوبی نشان می داد که گویی تک تک خبرنگاران در تمام برنامه ها حضور داشته اند.

با تمام وجود شما را می ستایم و از خانواده های شما عزیزان که به خاطر این امر خطیر، متحمل زحماتی می شوند بسیار و صد بسیار قدردانی می کنم.

روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه هستند.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار مبارک باد.

وزیر راه و شهرسازی روز خبرنگار را تبریک گفت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *