پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران مشخص شدند

1 دقیقه خوانده شده
مجمع عمومی سالانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران با حضور پیشکسوتان عکاسی مطبوعاتی ایران، برگزار و با رای حاضران اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان ایران مشخص و معرفی شدند.
هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه؛ مجمع عمومی با حضور پیشکسوتان عکاسی مطبوعاتی ایران، عکاسان مطبوعاتی عضو انجمن و نماینده رسمی وزارت کار و امور اجتماعی آغاز به کار کرد.

در ابتدای جلسه هیات رئیسه سنی با حضور اسماعیل عباسی، علی کاوه، جهانگیر رزمی، محسن شاندیز و محمد صیاد تشکیل و حمید فروتن فر به عنوان رییس هیات مدیره گزارشی از عملکرد دوره قبل را به اعضا ارائه کرد.

در ادامه مهدی  قاسمی به عنوان خزانه‌دار گزارش عملکرد مالی انجمن در دوره قبل را به اطلاع اعضا رساند و درباره اعضایی که به دلیل نقص مدارک، عضویت آنها معلق شده بود، تصمیم گیری شد.

طبق پیشنهاد خزانه‌دار و با موافقت هیات رییسه و اکثریت اعضا، تمامی اعضایی که به دلیل نقص مدارک از عضویت انجمن تعلیق شده بودند، سه ماه فرصت دارند تا با حضور در انجمن و رفع نواقص پرونده، عضویت خود را در انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران از سر گیرند.

بر اساس دستورالعمل مجمع عمومی انجمن، محمد دلکش، بازرس انجمن گزارشی از عملکرد بازرسی در دوره قبل را به اطلاع اعضا رساند.

و در انتها و با حضور کاندیداهای هیات مدیره و بازرسان و معرفی خود، روند رای گیری آغاز و در نهایت ۷ عضو اصلی هیات مدیره به همراه دو عضو علی البدل و دو بازرس اصلی با رای اعضای انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور مشخص شد.

آرش خاموشی با ۹۷ رای

حمید فروتن با ۸۳ رای

علی آقاربیع با ۸۳ رای

محمد دلکش با ۸۲ رای

سجاد صفری با ۸۲ رای

صبا طاهریان با ۷۸ رای

مجید عسگری پور با ۶۴ رای

به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و مرتضی فرج آبادی با ۵۹ رای و امیر خلوصی با ۵۰ رای به عنوان اعضای علی البدل  و مهدی قاسمی با ۱۰۳ رای و ابوالفضل نسایی با ۸۳ رای به عنوان بازرسی اصلی انجمن انتخاب شدند.

گردآوری خبر:الهه اردلانی

هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران مشخص شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *