پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هیأت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند

1 دقیقه خوانده شده
هیأت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند

اعضای جدید هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان‌شرقی امروز در جریان برگزاری انتخابات الکترونیکی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  خبرگزاری شبستان؛ ششمین دوره انتخابات اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان شرقی برگزار شد و با مشارکت ۷۲.۳ درصدی اعضای این خانه به پایان رسید و اعضای هیأت مدیره مشخص شدند.

مرتضی شفیعی با ۹۵ رأی و حمیده بردباری با ۵۵ رأی از میان مدیران مسئول به عنوان عضو اصلی و شهرام سلیمان‌زاده با ۲۰ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

بنابر این گزارش، در بخش نمایندگی خبرگزاری‌ها در استان اسد بابایی با ۷۳ رأی عضو اصلی و مهدی کاظم‌زاده با ۴۶ رأی عضو علی‌البدل این دوره شدند.

در بخش خبرنگاران نیز محمد عزیزی‌راد با ۹۴ رأی، علی‌حسین حسنی توفیقی با ۶۵ رأی و فرهاد باغشمال ۶۴ رأی به عنوان عضو اصلی و حامد عاطفی‌فر با ۵۵ رأی و مریم دالانی قدیم با ۱۸ رأی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین در بخش نمایندگی روزنامه‌های سراسری نیز احمد مرادپور با ۷۲ رأی به عنوان عضو اصلی و محمدحسین رشتبریان با ۳۷ رأی عضو علی‌البدل شد.

بنابر اعلام ستاد مرکزی انتخابات خانه های مطبوعات کشور؛ مینا بازگشا و یعقوب قلندری‌نژاد به عنوان بازرسان اصلی و رویا سلمانی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است، در این دوره از انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان آذربایجان شرقی ۲۳ نفر نامزد حائز شرایط با هم رقابت کردند.

از میان ۱۹۱ عضو حائز شرایط شرکت در این دوره از انتخابات ۱۳۸ نفر معادل ۷۲.۳ درصد اعضای خانه مطبوعات آذربایجان شرقی در انتخابات رای دادند.

هیأت مدیره خانه مطبوعات استان آذربایجان‌شرقی انتخاب شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *