س٫ فروردین ۲۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

همنورد امیرحسین رحیمی، سردبیر پایگاه خبری رادیو کوهنورد: پوشیدن لباس هلال احمر یک نعمت است

1 دقیقه خوانده شده
همنورد امیرحسین رحیمی سردبیر پایگاه خبری رادیو کوهنورد در پیامی، هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به تمامی کارکنان ، امدادگران ، داوطلبان ، جوانان و نیروهای بی ادعای بزرگترین سازمان مردم نهاد در جهان تبریک گفت.
همنورد امیرحسین رحیمی، سردبیر پایگاه خبری رادیو کوهنورد: پوشیدن لباس هلال احمر یک نعمت است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

نام پرآوازه بزرگترین سازمان داوطلبانه و مردم نهاد در جهان همچون صلیب سرخ و هلال احمر با حفظ اصول هفت گانه همچون بی غرضی، بی طرفی، استقلال، خدمت داوطلبانه، بشردوستی، یگانگی، جهان شمولی گره خورده است.

نباید از یاد برد که در زلزله بامداد ۱۹ اردیبهشت ماه سال گذشته نیروهای بی ادعای جمعیت هلال احمر همانند لحظه آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا در جهان به ویژه در کشورمان با تمام وجود در کنار مردم بودند و هستند.

من به عنوان کوچکترین عضو جامعه رسانه ای کشور بر خود می بالم که یک دهه نیز به عنوان امدادگر بزرگترین سازمان مردم نهاد در کنارتان بودم و هستم

باید یادآور شد که پوشیدن همچون لباس هلال احمر نعمتی است بزرگ و هلال احمر هیچ گاه یک نام نبوده و نیست ، بلکه یک اندیشه بزرگی است به وسعت حضور خداوند در قلب های مهربان زیرا دستان مهربان ایثارگرانی همچون شما همیشه همانند خداوند برای تسکین آلام بشری باز است تا دستان پر مهر نیازمندان را با تمام وجود بفشارید.

در همین راستا بر خود وظیفه می دانم این هفته ارزشمند را به یکایک شما عزیزان امدادگر، نجاتگر، داوطلب و پرسنل خدوم جمعیت هلال احمر کشور و صلیب سرخ جهانی تبریک و تهنیت عرض کنم و تمام قد امیدوارم همچون همانند گذشته قله های سترگ پیشرفت را آهسته و پیوسته در صحت سلامت با موفقیت صعود کنید و نیز توفیق و خدمتگزاری بیشتر به عموم مردم به ویژه نیازمندان را از خداوند منان برای یکایک شما اعضای خانواده بزرگ ، صمیمی و اخلاق مدار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و صلیب سرخ جهانی خواهانم.

ومن الله التوفیق
امیرحسین رحیمی
سردبیر پایگاه خبری رادیو کوهنورد

به تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه یک هزار و چهارصد مصادف با ۸ می ماه ۲۰۲۱

همنورد امیرحسین رحیمی، سردبیر پایگاه خبری رادیو کوهنورد: پوشیدن لباس هلال احمر یک نعمت است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *