پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین برگزار می شود

1 دقیقه خوانده شده
هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین برگزار خواهد شد.
هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ محورهای اصلی این دوره از جشنواره شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌ آفرین» ؛ جهاد تبیین ؛ پیوند رسانه و صنعت ؛ مقابله با آسیب‌ های اجتماعی ؛ دستاوردهای انقلاب اسلامی ؛ بسیج و حوزه‌ های اقدام ؛ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ؛ مکتب شهید سلیمانی ؛ امید و نشاط‌‌ آفرینی ؛ خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی _اسلامی خواهد بود.

همچنین محورهای استانی مردم دوستی و مردم یاری ؛ وحدت و همدلی ؛ آب و مدیریت مصرف و تغییر در رفتار مصرف، محدودیت منابع آب آشامیدنی، سازگاری با کم آبی ؛ فرهنگ شهروندی ؛ وقف، فرصت ها و چالش ها می باشد.

گفتنی است قالب های جشنواره نیز گزارش خبری ؛ گزارش تحقیقی و تحلیلی ؛ مصاحبه ؛ یادداشت و سرمقاله ؛ تیتر ؛ اینفوگرافی ؛ موشن‌گرافی ؛ عکس ؛ کلیپ و گزارش ویدئویی ؛ مستند و پادکست خواهد بود.

لازم به توضیح است متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ دی ۱۴۰۱ از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ و یا به آدرس دبیرخانه: قزوین، شهرک کوثر، خیابان شهید رجبعلی (اندیشه)، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک ۹، سازمان بسیج رسانه استان قزوین ارسال نمایند. تلفن دبیرخانه : ۰۲۸۳۳۷۸۵۱۰۰ و به همراه هر اثر اطلاعات لازم شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام اثر(تیتر)، قالب و محور ارسال کنند.
شایان ذکر است آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی ۱/۱/ ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شده باشد.

خبرنگار: لیلا امانی

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13114

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *