ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نیمه نهایی و فینال جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران را در سینما تماشا کنید

1 دقیقه خوانده شده
تماشای مسابقه ورزشی در سینما اتفاق عجیب و بی‌سابقه‌‌ای نیست و اولین بار برای جام جهانی 2018 روسیه بودکه پخش مستقیم بازی‌های ایران در جام جهانی روی پرده بزرگ سینماها آمد تا علاقه‌مندان به فوتبال تماشای این مسابقات را در فضایی متفاوت تجربه کنند. حالا باز هم قرار است این تجربه پرهیجان و دوست‌داشتنی تکرار شود. اما این بار برای طرفداران و تماشاگران مسابقات ورزش‌های الکترونیک و آن هم در پردیس سینما ملت؛ اتفاقی که برای اولین بار شاهد آن خواهیم بود.
نیمه نهایی و فینال جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران را در سینما تماشا کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ ششمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران که با همکاری بنیاد و آپارات گیم از ابتدای خرداد ماه با برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی کار خود را در چهار رشته کلش رویال، FIFA21 PS4، فوتبالیستارز و بزن بهادر با حضور نزدیک به ۱۰۰۰ شرکت‌کننده آغاز کرد، پس از ۷ روز رقابت آنلاین بازیکنان با یکدیگر از طریق پلتفرم بازیکو، با معرفی نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی پایان یافت.
براساس برنامه‌‎ریزی انجام شده دور نهایی این مسابقات با حضور تماشاگران در سالن سینما پردیس ملت برگزار خواهد شد تا آنها از نزدیک شاهد رقابت ۸ نفر راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات از هر رشته باشند.
مرحله نیمه نهایی و فینال این مسابقات روزهای۲۰ و ۲۱ خرداد در پردیس سینما ملت برگزار می‌شود تا در نهایت سه نفر برتر هر رشته انتخاب شوند. علاوه بر آن قرار است یک مسابقه جذاب هم بین قهرمانان ایران و قهرمانان جهان در رشته فیفا ۲۱ برگزار شود که تماشای این مسابقه هم حتما جذابیت‌ها و هیجان خاص خود را دارد.

علاقه‌مندان برای تماشای این رقابت‌ها می‌توانند از طریق وب‌سایت سینماتیکت اقدام به خرید بلیط کنند. گفتنی است با توجه به شرایط کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت محدودی برای فروش بلیط و حضور تماشاگران در سالن در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که مسابقات نیمه نهایی روز پنج شنبه ۲۰ خرداد از ساعت ۱۱ تا ۲۱، مسابقات بین‌المللی فیفا روز جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۱ تا ۱۶ و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز منتخبان نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۱ روز جمعه برگزار خواهد شد.

نیمه نهایی و فینال جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران را در سینما تماشا کنید

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *