ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نگاه تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه های فرهنگی قابل تقدیر است

1 دقیقه خوانده شده
فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: نگاه تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه های فرهنگی قابل تقدیر است.
نگاه تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه های فرهنگی قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در دیدار نوروزی با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: قدمت استان قزوین و فرهنگ و پیشینه منحصر به فرد و اصالت فرهنگی آن ظرفیت عظیمی است که به درستی شناخته نشده است.

محمدبیگی اظهار داشت: باید افق و چشم انداز فرهنگی استان بر مبنای ظرفیت های عظیم موجود، طراحی و بنا شود تا بتوانیم در جهت ارتقای جایگاه فرهنگی قزوین قدم برداریم. وی به نقش مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه اشاره کرد و گفت: نگاه تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه های فرهنگی در دوره جدید مدیریت قابل تقدیر است و بی شک تداوم این جریان تخصصی می تواند در گشایش های فرهنگی در استان کارگشا باشد.

وی در خصوص اعتبارات فرهنگی و زیرساخت ها پیشنهاد بیان داشت: هریک از معاونین و مسئولین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ذیل مسئولیت‌های خود گزارشی از وضعیت موجود، ظرفیت ها و پروژه ها و نیروی انسانی آماده کنند تا انشالله در مجمع نمایندگان استان مطرح و همسو با یکدیگر آن را پیگیری کنیم .

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا مسائل عدیده ای را برای هنرمندان ایجاد کرد که باید برای رفع آن اقدامات جدی نمود. وی اضافه کرد: مؤلفه های مهم فرهنگی چون عفاف و حجاب، مد و لباس، فعالیت های قرآنی، توسعه فعالیت کانون های مساجد، معرفی مفاخر ادبی و فرهنگی، توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی و توسعه کتاب و کتابخوانی از درجه بالای اهمیت برخوردار است.

وی خاطرنشان ساخت: در قزوین آثار مجازی زیادی در حوزه کرونا ساخته شده که بهتر است آنها را به صورت یک مجموعه جمع آوری کرد و از آنها در دوران پسا کرونا یک جشنواره هنر مجازی برگزار نمود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که ما مسئولین با کمک هم می توانیم این استان را به جایگاه اصلی آن در حوزه فرهنگی برگردانیم و گام های موثری در زمینه رشد و توسعه فرهنگ و هنر استان برداریم.

نگاه تخصصی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به حوزه های فرهنگی قابل تقدیر است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *