چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نوزدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری در شوش برگزار می شود

1 دقیقه خوانده شده
نوزدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری در شوش برگزار می شود
نوزدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری در سطح مقدماتی تحت عنوان «شهروند خبرنگار» به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شوش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان؛ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با اعلام این خبر گفت: نوزدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری تحت عنوان «شهروند خبرنگار» با محوریت های اصول خبرنویسی، فرایند جمع آوری خبر،آشنایی با گزارش نویسی و انواع آن، منابع خبری، تحلیل و انتشار اخبار و اطلاعات در جامعه با همکاری عباس کرم الهی پیشکسوت مطبوعات و رسانه شهرستان شوش و سرپرست انجمن روزنامه نگاران این اداره برگزار می شود.

رضا ذاکری افزود: در سال های اخیر پس از گسترش فرهنگ دیجیتال،اینترنت،تلفن‌های همراه دوربین‌دار،دوربین‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی بسیاری از شهروندان عادی با تصویربرداری و عکاسی از وقایع پیرامون‌شان و انتشار آن در سطح فضای مجازی، فرهنگ جدیدی به عنوان «شهروند خبرنگار» را پدیدآوردند.

وی اضافه کرد: این واژه ی به هنگام، وقایع را در سریع ترین زمان منتشر کرده به طوری که دیگر کشورها از طریق همین فضای مجازی وقایع و رویدادها را دیده و مطالعه می کنند و اگر در این راستا کسانی که مبادرت به انتشار اخبار می کنند با اصول خبرنویسی آشنا شوند،بی شک رویدادها در چارچوب قانون مطبوعات و رسانه منتشر می شوند.

ذاکری تصریح کرد: ثبت نام این دوره از روز شنبه ۱۷ آبان ماه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه ادامه دارد که علاقه مند می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی با در دست داشتن دو قطعه عکس،کپی شناسنامه،کپی کارت ملی و یک عدد پوشه در ساعات اداری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوش مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ادامه داد: این دوره در پنج جلسه یک و نیم ساعته با ظرفیت ثبت نام حداکثر ۱۵ نفر برگزار می شود و آغاز کارگاه از ۱ آذرماه همزمان با هفته بسیج در نظر گرفته شده است.

نوزدهمین کارگاه آموزش خبرنگاری در شوش برگزار می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *