پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران تلاش می‌کنند

1 دقیقه خوانده شده
نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران تلاش می‌کنند

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتقای سطح زندگی و رفع مشکلات معیشتی برخی از مشاغل سخت و زیان‌آور همچون شغل خبرنگاری تلاش می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانهو به نقل از ایرنا؛ سیدغنی نظری اظهار داشت: برخی از مشاغل سخت و زیان‌آور بویژه خبرنگاری از جمله شغل‌هایی است که در گذشته مورد غفلت و بی‌توجهی مسوولان  کشور و نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

وی افزود: تلاش برای ارائه طرحی جهت ارتقای سطح معیشت ،حقوق و مزایای شغل‌های سخت و زیان‌آور در دستور کار نمایندگان مجلس یازدهم است و برای تحقق این امر با تمام توان خود تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه خبرنگاران همواره در خط مقدم جبهه مقابله با استکبار ،حمایت از خواسته‌های مردم ،حفظ ارزش‌های نظام مقدس اسلامی ایران و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی قرار داشته و با کمترین دریافتی حقوق  و مزایا تلاشگر بودند، افزود: همسان‌سازی حقوق دریافتی مشاغل مختلف جامعه یکی از وظایف خطیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که توجه به آن بیش از سایر موضوعات روز جامعه باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: با تبعیض در پرداختی‌ها ، فقر و فساد ، باندبازی و جناج بازی بشدت مخالفم و عقیده دارم که نمایندگان مجلس با  پشتکار می‌توانند با این عوامل آزار دهنده روح مردم مقابله کنند.

وی با بیان اینکه انتقاد و طرح کاستی‌های مسوولان به همراه ارائه خواسته‌های مردم وظیفه ذاتی خبرنگاران است، افزود: انتظار از اصحاب رسانه پرداختن به موضوعات یاد شده با درک واقعیت موضوع و پرهیز از جانبداری و یا تخریب است و از ظرفیت اصحاب خبر بعنوان پل ارتباطی مناسب بین مردم و مسوولان باید بدرستی استفاده شود.

نظری با انتقاد از نحوه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خلخال در سال‌های گذشته و فریب افکار عمومی با استفاده از ظرفیت فضای رسانه‌ای و مجازی ادامه داد: افتتاح سه باره جاده خلخال – فیروز آباد در حالی که پس از گذشت سه سال از آخرین مراسم برگزاری افتتاح هنوز این جاده فاقد پوشش تلفن همراه است، موجب سردرگمی افکار عمومی شده است.

او گفت: برای ایجاد اشتغال در خلخال و حل ریشه‌ای معضل بیکاری گسترده در این منطقه کاری صورت نگرفته و برخلاف ادعاها در خصوص حل مشکل کارخانه نئوپان خلخال همچنان ۳۰۰ خانواده کارگران بیکار شده این واحد صنعتی درگیر این موضوع هستند.

نماینده خلخال و کوثر بیان کرد: با جذب و استخدام نیروی انسانی مورد نیاز ادارات و دستگاه‌های اجرایی از افراد بومی با تمام توان خود حمایت و از بکارگیری افراد استخدام شده به نام خلخال در مناطق دیگر استان و کشور به شدت مقابله خواهد کرد.

نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات معیشتی خبرنگاران تلاش می‌کنند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *