س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: خبرنگاران فعال در ادارات جذب شوند

1 دقیقه خوانده شده
آقازاده با بیان اینکه خبرنگاران سربازان فرهنگی جامعه محسوب شده و بایستی از این قشر حمایت شود گفت : خبرنگاران فعال شناسایی و در ادارات گیلان جذب شوند.‌
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: خبرنگاران فعال در ادارات جذب شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت؛ سیدعلی آقازاده  شنبه، ۲ بهمن ۱۴۰۰ در نشست خبری با فعالین بسیج رسانه گیلان با موضوع پیگیری مطالبات خبرنگاران ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بانوان همواره قبل و بعد از انقلاب نقش ارزنده‌ای داشته اند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در گیلان نیز بانوان رسانه ای به عنوان نیروهای فرهنگی در حال فعالیت هستند گفت: خبرنگاران در مهندسی فرهنگی استان نقش به سزایی دارند.

آقازاده اذعان کرد: خبرنگاران در واقع سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات عنوان شده خبرنگاران پیگیری می شود افزود: این قشر با وجود توانایی های بالقوه نبایستی اینگونه مشکل داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سعی می شود با همکاری بسیج رسانه خبرنگاران فعال شناسایی و در ادارات گیلان به عنوان کار مند جذب شدند.‌

آقازاده با اشاره به اینکه رسانه ها نیروهای مخلص جامعه بوده و صاحبان قدرت بایستی این قشر را به رسمیت بشناسند خاطرنشان کرد: بیمه خبرنگاران یکی از دغدغه هایی است که بارها عنوان شده و امیدواریم با پیگیری از دستگاه و وزارت مربوطه حل شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به پیری گیلان و کاهش جمعیت جوان این استان پرداخت و اضافه کرد: با تعطیلی کارخانجات و بی توجهی به صنعت، کشاورزی و گردشگری گیلان بایستی شاهد معضلات چون کاهش نیروی جوان و زاد و ولد در استان باشیم.

آقازاده با تاکید بر اینکه متاسفانه در استان به مسائل فرهنگی بی توجهی می شود، گفت: با کوتاهی در این بخش به این حوزه به نوعی خیانت شده است.

وی اضافه کرد: خبرنگاران سربازان فرهنگی جامعه هستند ‌برای ایجاد فرصت ها و جلوگیری از چالش ها بایستی به مشکلات و دغدغه های این حوزه توجه شود.

در پایان این نشست از یکی از اصحاب رسانه فعال در بسیج رسانه گیلان مشکلات این قشر را بیان و خواستار حل اساسی آن از نمایندگان مجلس شدند.‌

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی: خبرنگاران فعال در ادارات جذب شوند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *