چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نقش موثر خبرنگاران در انعکاس و حل مشکلات شهری

1 دقیقه خوانده شده
شهردار محمدیه گفت : خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان و عامل مهمی در سرعت بخشیدن به حل مشکلات شهری هستند.
نقش موثر خبرنگاران در انعکاس و حل مشکلات شهری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه  و به نقل از ریال نیوز؛ به مناسبت روز خبرنگار، شهردار و اعضای شورای شهر محمدیه عصر شنبه با دعوت از خبرنگاران فعال در عرصه مدیریت شهری از فعالان رسانه تجلیل کردند.

در این مراسم محمد پیری شهردار محمدیه اظهارداشت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و می توانند ضمن انعکاس مشکلات و مطالبات به حل سریعتر آن کمک کنند.

پیری تصریح کرد : خبرنگاران می توانند با شناسایی مشکلات و انعکاس آن به مسئولان کمک کنند تا نواقص دیده شده و مدیران برای رفع آن تدبیر کنند و این رسالت بسیار ارزشمند و سنگین است.

‍ وی اظهارداشت : قلم صادقانه و منصفانه و نقد سازنده از مهمترین رسالت هایی است که از اصحاب رسانه انتظار داریم به آن اهمیت دهند و اگر بدون سیاه نمایی مشکلات بخوبی گفته شود حتما عزم جدی برای رفع آن ایجاد خواهد شد.

ایمن سازی کانال آب در حال اجراست

شهردار محمدیه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص ایمن سازی کانال آب مهرگان اظهار داشت: حدود ۵ کیلومتر از کانال در محدوده مهرگان و محمدیه خطرناک و حادثه ساز است که برای ایمن سازی آن اقدام کرده ایم و تاکنون بیش از دو کیلومتر آن اجرا شده است.

وی بیان کرد : این کانال همه ساله چند قربانی جوان و نوجوان دارد که در آن شنا می کنند و علیرغم هشدارهای متعدد متاسفانه شاهد حوادث ناگوار هستیم که با هزینه سنگین درصددیم این کانال را ایمن سازی کنیم.

پیری تصریح کرد : تاکنون ۴ میلیارد تومان برای ایمن سازی ۲۲۰۰ متر از کانال هزینه شده و امیدواریم مابقی آن نیز امسال تکمیل شود.

وی از اجرای روکش آسفالت در محمدیه نیز خبرداد و گفت : امسال ۸ هزار تن آسفالت گرم در معابر استفاده شده و این نهضت همچنان با جدیت ادامه دارد.

شهردار محمدیه یادآورشد : هدف گذاری ما اجرای ۱۴۰ هزار تن آسفالت است که با این کار معادل چند سال گذشته آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

پیری گفت : برای جمع آوری آبهای سطحی شهر محمدیه نیز ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده ایم و این طرح از بلوار امام خمینی(ره) آغاز شده است.

لازم به ذکر این که در این جلسه بخشدار و اعضای شورای اسلامی به بیان موضوعاتی از خبرنگاران و موضوعات شهری پرداختند که مشروح خبر نیز متعاقبا اعلام می گردد.

در ادامه از خبرنگاران فعال در عرصه مدیریت شهری تجلیل شد.

نقش موثر خبرنگاران در انعکاس و حل مشکلات شهری

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *