ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نشست هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

1 دقیقه خوانده شده
در نشست هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیر گروه اقتصادی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی عملکرد 4 سال گذشته و مشکلات این نهاد حمایتی در ارائه خدمات به اصحاب فرهنگ و هنر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نشست هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ سیدزاده در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد ۴ ساله صندوق گفت: صندوق اعتباری هنر با توجه به کمبود منابع مالی و بودجه ای ناشی از شرایط تحریم با مشکلات جدی در ارائه خدمات به اعضا روبرو بود اما تلاش کردیم به وعده های خود عمل کنیم و با برنامه ریزی و توزیع عادلانه منابع توانستیم به اهداف خود رسیده و در حد توان رضایت اصحاب فرهنگ و هنر را بدست آوریم. خوشبختانه با توسعه کمی و کیفی خدمات، شاهد رشد چشمگیر در تمام این حوزه ها هستیم.

وی در ادامه افزود: هم اکنون بیش از ۸۲ هزار نفر از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران کشور عضو صندوق اعتباری هستند. این تعداد در انتهای سال ۹۵، ۴۴ هزار و ۵۰۰ نفر بود که طی سفرهای حمایتی، تعامل با حوزه ها و صنوف تخصصی، نظام مند سازی خدمات شاهد رشد بیش از ۸۰ درصد در این حوزه هستیم.

سیدزاده با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بیمه ای به جامعه فرهنگ و هنر گفت: خوشبختانه در این حوزه دستاوردهای خوبی بدست آوردیم.تعداد اعضای معرفی شده به سازمان تأمین اجتماعی در انتهای سال ۹۵، ۲۴ هزار نفر بود که این تعداد با رشد ۷۸ درصدی به ۴۳ هزار نفر در انتهای سال ۹۹ رسید. همچنین در حوزه بیمه درمان تکمیلی نیز با ارتقای سطح خدمات، افزایش یارانه های پرداختی از سوی صندوق توانستیم خدمات خوبی به جامعه فرهنگ و هنر ارائه دهیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در بخش دیگر این گزارش با اشاره به تسهیلات پرداختی گفت: مبلغ تسهیلات پرداختی به اعضا کم است اما با وجود محدودیت منابع مالی، پرداخت تسهیلات طی این ۴ سال متوقف نشده است. همچنین منابع به سمت استان‌های کشور علی‌الخصوص استان‌های کم برخوردار هدایت شد.

دکتر آقا محمدی در این نشست گفت: صندوق اعتباری هنر تلاش خوبی داشته است، فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که شده ارزشمند است. مسائل فرهنگی موضوعی است که همه باید به آنها توجه کنند تا محدودیت ها و انتظارات اصحاب فرهنگ و هنر رفع شود.

نشست هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *