ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نحوه ایجاد کاتالوگ دیجیتال

1 دقیقه خوانده شده
بازاریابی و رسانه در یک وضعیت دائمی در نوسان هستند. همانطور که فناوری‌های جدید توسعه می‌یابند و رسانه‌های مختلف وارد عمل می‌شوند، ممکن است بازاریابی کسب‌وکارتان در بازار رسانه‌ای مانند کاتالوگ‌های چاپی رو به نابودی باشد.
نحوه ایجاد کاتالوگ دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از رجانیوز؛ در حالی که کاتالوگ‌های چاپی و فیزیکی در زمانی که فقط نیاز داشتید با ساکنان اطراف ارتباط برقرار کنید عالی بودند اما فناوری و اینترنت به کسب‌وکارها اجازه داده است با مردم در شهرها، و کشورها ارتباط راحتی برقرار کنند. این بدان معناست که شرکت شما باید از تکیه بر کاتالوگ های فیزیکی محصولات و فرآیندهای سنتی فروش دور شود، و برای رشد کسب و کار به دنیای مدرن چاپ دیجیتال نیاز دارد.

علاوه بر این، با صرف زمان و ابتکار عمل برای انتقال شرکت خود به بازاریابی دیجیتال بیشتر با یک چاپ کاتالوگ دیجیتال و تبلیغات، می توانید به راحتی تعداد هزینه هایی را که برای چاپ، چاپ مجدد، توزیع و توزیع مجدد صرف می کنید، کاهش دهید. سپس می توانید آن وجوه را در جای دیگری اعمال کنید.

کاتالوگ های دیجیتال بهترین راه برای دستیابی به مشتریان بیشتر با قیمت بسیار پایین و با سهولت به روز رسانی در صورت نیاز هستند.

نحوه ایجاد کاتالوگ دیجیتال

چرا از کاتالوگ دیجیتال استفاده کنیم؟

کاتالوگ های دیجیتال گام بعدی در تکامل بازاریابی دیجیتال و رسانه ای هستند. آنها به شما این امکان را می دهند که به طور یکپارچه به طیف گسترده ای از مخاطبان دسترسی پیدا کنید و در عین حال هزینه ها را حذف کرده و تجربه بهتری برای شما و مشتریان خود ایجاد کنید.

هنگامی که اکثر مردم برای اولین بار به اصطلاح کاتالوگ دیجیتال فکر می کنند، تمایل دارند با ایده کاتالوگ محصولات دیجیتال مرتبط شوند. در حالی که این ایده درست است، بسیار بیشتر از آن نیز وجود دارد. کاتالوگ های دیجیتال به شما این امکان را می دهد که به راحتی کالاهای خود را به خریداران بالقوه نشان دهید و همچنین ابزاری عالی برای سازماندهی محصول و ثبت به روز همه چیزهایی است که می فروشید.

اگر قبلاً متقاعد نشده اید، در اینجا پنج دلیل عالی برای ایجاد یک کاتالوگ دیجیتال وجود دارد.

۱دسترسی

کاتالوگ های دیجیتال یکی از در دسترس ترین راه ها برای نشان دادن کل خط تولید شما با سادگی یک کلیک است. هنگامی که شما یک کاتالوگ فیزیکی را ارسال می کنید، سیستم پستی می تواند به راحتی آنها را در حین حمل و نقل از دست بدهد، یا ممکن است شرایط دیگری ایجاد شود که در آن نیروهای خارجی به کاتالوگ آسیب می رسانند یا به اشتباه جا می زنند. این شرایط می تواند خریداران بالقوه را از محصولات شما ناآگاه نگه دارد.هر کسی می تواند در هر زمان به یک نسخه دیجیتال با وب سایت شما که با سئو بهینه شده است دسترسی داشته باشد و اقلام مورد نیاز خود را بدون نیاز به انجام اقدامات اضافی و غیر ضروری خریداری کند.

۲کاهش هزینه کلی

کاتالوگ های فیزیکی و چاپی هزینه زیادی دارند. اگر نیاز به به‌روزرسانی اطلاعات، محصولات یا حذف یک مورد دارید، باید کل کاتالوگ خود را با ویرایش‌ها مجدداً چاپ کرده و مجدداً توزیع کنید. به روز رسانی دائمی کاتالوگ خود هزینه زیادی دارد. شما باید هزینه ویرایش، چاپ و توزیع را بپردازید که به سرعت جمع می شود. اگر متوجه شدید که دائماً مجبور هستید اطلاعات خود را به روز کنید، نسخه های چاپی ممکن است بهترین تصمیم نباشد.کاتالوگ های دیجیتال هزینه چاپ و توزیع را کاهش می دهند. هنگامی که کاتالوگ خود را در وب سایت خود ایجاد کردید، می توانید به راحتی آن را در صورت نیاز به روز کنید و فایل کاتالوگ قدیمی را جایگزین کنید.

۳مدیریت موجودی و به روز ماندن

کاتالوگ های دیجیتال فقط به نفع مصرف کننده نیستند. از آنجایی که کاتالوگ های دیجیتال عمدتاً نمایش دقیقی از همه چیزهایی که می فروشید دارند، اکنون یک شناسه محصول مفید دارید.

۴تجارب بهتر برند

برخی از افراد ترجیح می دهند یک نسخه فیزیکی داشته باشند تا صفحات را ورق بزنند و چیزهایی را که ممکن است بخواهند یا نیاز داشته باشند پیدا کنند. به هر حال همیشه درست نیست. اکثر مردم این کاتالوگ های فیزیکی ناخواسته را به عنوان منابع هدر رفته در نظر می گیرند.

۵افزایش فروش

افزایش فروش همیشه یک مزیت اضافی برای هر کسب و کاری است، و کاتالوگ های دیجیتال راهی عالی برای مشاهده افزایش فروش است. از آنجایی که شما اکنون یک نسخه دیجیتالی از کل خط تولید خود دارید، همه از هر کجا می توانند محصولات شما را ببینند و خریداری کنند. شما راه آسان تری برای افزایش پایه مصرف کننده خود دارید – به این معنی که افراد بیشتری تمایل به خرید دارند.

چرا از کاتالوگ دیجیتال استفاده کنیم؟

چگونه یک کاتالوگ دیجیتال بسازیم؟

کاتالوگ محصولات آنلاین یک منبع ضروری برای هر کسب و کاری است. هنگامی که زمان و انرژی اولیه را صرف کردید، می توانید فوراً با حداقل هزینه های بلندمدت از مزایای آن بهره مند شوید. با این حال، فرآیند کاتالوگ دیجیتال همیشه آنطور که به نظر می رسد ساده نیست.

انتقال از یک کاتالوگ فیزیکی به یک کاتالوگ دیجیتال یک فرآیند یک به یک نیست. کاتالوگ های دیجیتال به شما کنترل بسیار بیشتری بر نحوه نمایش برند خود و ساده سازی محصولات خود می دهد.

هنگامی که فرآیند ایجاد کاتالوگ دیجیتال خود را شروع می کنید، حتما این نکات را در نظر بگیرید.

۱اهداف کاتالوگ خود را مشخص کنید

قبل از اینکه بخواهید کاتالوگ دیجیتال خود را ایجاد کنید، باید اهداف یا اهداف کاتالوگ خود را درک کنید. البته هدف این است که یک کاتالوگ از تمام محصولات خود داشته باشید تا مشتریان بتوانند آن را بررسی کنند، اما چند عنصر دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

۲دارایی های خود را شناسایی کنید

یک کاتالوگ دیجیتال بدون فهرست مناسبی از تمام محصولات موجود ناقص خواهد بود. شما می خواهید خریدار بالقوه شما همه چیزهایی را که می فروشید و معمولاً به چه قیمتی می فروشید، بداند.فراموش نکنید تا جایی که می توانید اطلاعات را ثبت کنید. اکثر کاتالوگ ها شامل توضیحات محصول، قیمت و شماره SKU هستند. هر اطلاعاتی که می توانید جمع آوری کنید برای فرآیند خرید مشتری مفید خواهد بود.

۳تصاویر

کاتالوگ ها همه در مورد تصاویر هستند. تصاویر مردم را درگیر و علاقه مند به محصولات شما می کند. برای اطمینان از اینکه مردم همچنان درگیر و علاقه مند به کسب و کار شما هستند، باید زمانی را صرف عکس های محصول مناسبی کنید که واقعاً آنچه را که می فروشید ثبت کند. در حالی که لزوماً نیازی به داشتن بهترین دوربین ندارید، باید عکس هایی بگیرید که به اندازه کافی واضح باشند تا مصرف کننده بداند آن چیست.

۴ویدئو

کاتالوگ سازان آنلاین شما را محدود به یک پلت فرم نوشتاری با تصاویر ثابت نمی کنند. می توانید ویدیوها و دیگر پلتفرم ها را در کاتالوگ خود بگنجانید. ویدیوها می توانند به صرفه جویی در زمان، فضا و ترغیب بهتر مشتریان برای خرید یک کالای خاص کمک کنند.

۵تایپوگرافی

از آنجایی که یک کاتالوگ عمدتاً ترکیبی از کلمات و اطلاعات است که در یک کاتالوگ بسته بندی شده است، شما می خواهید آن را تا حد امکان خوانا کنید. شما نمی خواهید از حروفی استفاده کنید که خواندن آن دشوار است. مردم باید بتوانند توضیحات محصول و نام محصول را بدون نیاز به تلاش برای استنباط آن بخوانند.

۶هایپرلینک ها

یکی از مواردی که کاتالوگ های دیجیتال را به یک گزینه عالی تبدیل می کند این است که به راحتی در دسترس هستند. هایپرلینک ها به مشتریان این امکان را می دهند که با فشار دادن یک دکمه به نقاط خاصی در کاتالوگ یا وب سایت شما بپرند.

۷پرسونای مخاطب خود را درک کنید

دانستن اینکه دقیقاً برای چه کسی بازاریابی می کنید، به تصمیم گیری در مورد نحوه پر کردن طراحی و قالب بندی کل کاتالوگ کمک زیادی می کند.

۸در مورد طراحی و چیدمان تصمیم بگیرید

هنگامی که می دانید برای چه کسی بازاریابی می کنید، می توانید با انتخاب اینکه کدام چیدمان اطلاعاتی را که نیاز دارید مصرف کنندگان شما بدانند به بهترین شکل بیان می کند، شروع کنید. همچنین درک بهتری از نحوه ترکیب تصاویر با متن و نحوه قرار دادن اطلاعات هر محصول در کاتالوگ خود خواهید داشت.

۹یک پلتفرم موثر انتخاب کنید

در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که پلتفرم خود را برای نمایش و ایجاد بازار دیجیتال خود ایجاد کنید، انجام کاتالوگ خود همیشه موثرترین گزینه نیست. در عوض، می‌خواهید شرکتی را پیدا کنید که در بازار کاتالوگ دیجیتال متخصص باشد و از آن‌ها بخواهید که شما را در این فرآیند راهنمایی کنند.

۱۰تغییرات مداوم بر اساس عملکرد ایجاد کنید

برخلاف کاتالوگ های فیزیکی، کاتالوگ های دیجیتال ثابت نیستند. شما آنها را خلق نمی کنید و آنها را همانطور که هستند رها نمی کنید. آنها برای شما در نظر گرفته شده اند تا در صورت نیاز اطلاعات را تنظیم و تغییر دهید. اگر محصول جدیدی را حمل می کنید، برای گنجاندن آن در کاتالوگ خود وقت بگذارید.

نحوه ایجاد کاتالوگ دیجیتال

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *