ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

نامه سردبیر عصر ایران به رئیس قوه قضائیه: مردم را از دست مافیای دارو نجات دهید

1 دقیقه خوانده شده
جعفر محمدی سردبیر عصر ایران در نامه ای به محسنی اژه ای رییس دستگاه قضا نوشت: واقعاً وقیحانه تر و غیر انسانی تر از این هم داریم که در میان معرکه کرونا که کرور کرور نفوس می کشد، عده ای چنین با جان مردم سودا گری کنند و در امان هم باشند؟!
نامه سردبیر عصر ایران به رئیس قوه قضائیه: مردم را از دست مافیای دارو نجات دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ متن این نامه در زیر می آید:

جناب حجه الاسلام و المسلمین آقای غلامحسین محسنی اژه ای
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام
می دانم که بسیار پرمشغله اید و لذا یک راست می روم سراغ اصل مطلب؛ مختصر و ان شاء الله مفید:

۱ – برخی بیمارانی که از داروخانه های خاص داروهای خاص دریافت می کنند، می گویند از داروخانه که بیرون می آییم، بعضاً افرادی سراغ مان می آیند و از ما می خواهند قوطی ها و جعبه های داروهایمان را به آنها بفروشیم!
می دانید چرا؟ چون می خواهند داخل آن ها، داروهای تقلبی شان را جاگذاری کنند و به مردم بفروشند!

۲ – هم اکنون که کرونا بی امان مردم ایران را می کشد و داروهای بیماران کرونایی کمیاب است و مردم برای خرید بک قرص باید ساعت ها در صف بمانند، در بازار سیاه، همان داروها به ۱۰ برابر قیمت اصلی فروخته می شود . بدیهی است که همه مردم توان خریدش را ندارند و دقیقاً به همین دلیل می میرند و تبدیل می شوند به آمار فوتی های کرونا در اخبار روز بعد!

رئیس ارجمند قوه قضائیه

قرار نیست فقط درباره مافیای دارو، گزارش رسانه ای تهیه شود و مردم سری به تاسف تکان دهند و بیماران هم بمیرند و این چرخه تا ابد ادامه یابد و حصار امنیت این مافیا نشکند.

فروش دارو – اعم از واقعی و تقلبی – در خارج از شبکه رسمی، ده ها سال است که ادامه دارد و در بحبوحه شیوع کرونا، این پدیده، کریه تر و مرگبارتر هم شده است. حتی کار به فروش واکسن های تقلبی هم رسیده است! واقعاً وقیحانه تر و غیر انسانی تر از این هم داریم که در میان معرکه کرونا که کرور کرور نفوس می کشد، عده ای چنین با جان مردم سودا گری کنند؟ و در امان هم باشند؟!

جناب آقای محسنی اژه ای

شما به چهره ای مقتدر در قوه قضائیه معروف هستید؛ از این قاطعیت برای ریشه کن کردنِ “یک بار برای همیشه”ی چرخه دارو در خارج از داروخانه ها استفاده کنید. مردم از شما انتظار دارند در همین بدو امر و برای شروع کار، دستکم چند دلال اصلی دارو – همان ها که با بیماری و جان مردم کاسبی کثیف می کنند – را دستگیر و محاکمه علنی کنید و به اشد مجازات برسانید و نیز عوامل این مافیا در دستگاه های دولتی و تشکیلات دارویی را.
اگر چنین کنید، جان های زیادی را نجات داده اید و دعاهای خیر بسیاری پشت سرتان خواهد بود.

آقای قاضی القضات

برای جمهوری اسلامی و همه مسؤولانش، زشت است که خانواده های بیماران، برای پیدا کردن یک دارو، سرگردان کوچه و پس کوچه و بازیچه دلالان شوند و ای بسا با داروهای تقلبی، عزیزان شان را از دست دهند.
این گوی و این میدان؛ بسم الله و حق یارتان.
با احترام
جعفر محمدی
سردبیر

نامه سردبیر عصر ایران به رئیس قوه قضائیه: مردم را از دست مافیای دارو نجات دهید

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *