پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مگ‌لند؛ مرجع هوشمند مطبوعات کشور

1 دقیقه خوانده شده
مگ لند بستری است جستجومحور جهت میزبانی و انتشار مؤثر محتوای مطبوعات بر اساس شمارگان در فضای مجازی که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مطالب و مقالات مورد نظر خود را از طریق جستجو در محتوای مطبوعات یافته و به مطالعه، نشان‌گذاری و بازنشر آن در فضای مجازی بپردازند.
مگ‌لند؛ مرجع هوشمند مطبوعات کشور

مگ‌لند بستری است جستجومحور جهت میزبانی و انتشار مؤثر محتوای مطبوعات بر اساس شمارگان در فضای مجازی که به کاربران این امکان را می‌دهد تا مطالب و مقالات مورد نظر خود را از طریق جستجو در محتوای مطبوعات یافته و به مطالعه، نشان‌گذاری و بازنشر آن در فضای مجازی بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ افزایش عواملی که منجر به کاهش تیراژ چاپی مطبوعات شده‌اند و همچنین قرار گرفتن در آستانه‌ی انقلاب چهارم صنعتی، ما را بر آن داشت که پلتفرم مگ لند را جهت حضور مؤثر مطبوعات چاپی در فضای مجازی طراحی و راه‌اندازی کنیم تا بر این اساس مخاطبان بالقوه‌ی مطبوعات در فضای مجازی جذب شده و مفهوم تیراژ در فضای مجازی محقق گردد و علاوه بر آن ناشران بتوانند به آمار و اطلاعات مربوط به مخاطبان نشریات خود دسترسی پیدا کنند.

حفاظت از حقوق مؤلف و ناشر در فضای مجازی و جلوگیری از سوء استفاده‌ی محتوایی و انتشار نشریات غیررایگان از دیگر موارد با اهمیت است که در مگ لند مورد توجه قرار گرفته است؛ به نحوی که فروش شمارگان از طریق فروش حق دسترسی و مطالعه صورت گرفته و فایل نشریه در اختیار کاربر قرار نمی‌گیرد.

مگ لند برای کاربران نیز امکانات متنوعی را در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به امکان جستجوی پیشرفته در محتوای مطبوعات، نشان‌گذاری نتایج جستجو، دنبال کردن نشریه، ارتباط مستقیم با مسئولان نشریات، به اشتراک‌گذاری نشریات در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و… اشاره کرد.

در نهایت مگ لند به مرجع هوشمند مطبوعات کشور تبدیل خواهد شد که تمام نیازهای ناشران و مخاطبان مطبوعات را در فضای مجازی برآورده خواهد کرد.

https://magland.ir/

خبرنگار و گردآورنده: ماهره (فرشته) عطایی 

https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12679

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *