پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان تا ۳۰ بهمن تمدید شد

1 دقیقه خوانده شده
معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان تا 30 بهمن ماه جاری خبر داد.
مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان تا 30 بهمن تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان؛ مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر گفت: به دلیل استقبال اهالی مطبوعات و رسانه مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان را تا ۳۰ بهمن ماه تمدید کردیم و علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را در آدرس pressfestival.ir بارگذاری کنند.

وی افزود: تاکنون ۱۶۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و استقبال خوبی از سوی روزنامه نگاران و اهالی رسانه از این دوره از جشنواره صورت گرفته است.

جمشیدی با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره افزود: ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای،ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران،ایجاد نشاط و افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه مطبوعات استان،گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم جانفشانی کادر درمان استان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: جشنواره در سه بخش تخصصی شامل: سرمقاله و یادداشت، عکس،گرافیک و صفحه آرایی،تیتر،خبر،مصاحبه و گزارش،ویژه شامل سردار شهید قاسم سلیمانی و موضوعی شامل مدافعان سلامت برگزار می شود.

وی با اشاره به شرایط و مقررات شرکت در جشنواره اظهار کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ ۱ دی ماه ۱۳۹۸ تا ۱ بهمن ماه ۱۳۹۹ در مطبوعات مکتوب استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، صفحات و ضمیمه های استانی نشریات سراسری منتشر شده باشند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری خانه مطبوعات استان، چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان را در سه بخش تخصصی، ویژه و موضوعی در اسفندماه ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات و رسانه های خوزستان تا ۳۰ بهمن تمدید شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *