ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معرفی ۲ هزار و ۶۰ هنرمند، نویسنده و روزنامه‌نگار به سازمان تأمین اجتماعی

1 دقیقه خوانده شده
سیدزاده خبر داد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از دو هزار و 60 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.
معرفی 2 هزار و 60 هنرمند، نویسنده و روزنامه‌نگار به سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر؛ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: اصلی ترین تکلیف ما در صندوق بیمه تأمین اجتماعی است. تلاش ما در این دوره ۴ ساله بر توسعه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تعداد بیمه شدگان صندوق از ۱۹ هزار نفر در انتهای سال ۹۵ به حدود ۴۵ هزار نفر رسیده است.

سیدزاده در ادامه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از دو هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

وی با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار گفت: حق بیمه ی سهم اعضا برای ماه فرورین را در تیرماه به حساب اعضا واریز کردیم و امروز حق بیمه اردیبهشت ماه نیز واریز خواهد شد.

سیدزاده در پایان تصریح کرد: برخورداری از خدمات بیمه تأمین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می شود. خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت به نقطه بهتری در این زمینه رسیدیم.

معرفی ۲ هزار و ۶۰ هنرمند، نویسنده و روزنامه‌نگار به سازمان تأمین اجتماعی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *