معرفی و گزارش عملکرد دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها در سال ۱۳۹۹
1 دقیقه خوانده شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها؛ پس از آن در سال ۱۳۷۵ ، همگام با سیاست های کلی دولت برای تمرکز و هماهنگی بی شتر بین نهادهای آموزشی و پژوهشی، مرکزگسترش آموزش رسانه ها با این مرکز ادغام شد و تحت عنوان مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها به فعالیت خود ادامه داد. این مرکز در سال ۱۳۸۳ به دنبال سیاست های جدید دولت و با توجه به تغییر و تحولات حوزه تکنولوژی های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، به دفتر مطالعات و توسعه رسانه ها و در سال ۱۳۸۵ به دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها تغییر نام داد. این دفتر به منظور تشویق، تحقیق و گسترش آموزش در زمینه ارتباطات اجتماعی با تأکید خاص بر مطبوعات و روزنامهنگاری شکل گرفتهاست.
گزارش را می توانید در فایل power point زیر مشاهده کنید