چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون وزیر ارشاد: همه رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند می شوند

1 دقیقه خوانده شده
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قرار است همه رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند.
معاون وزیر ارشاد: همه رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛  فرشاد مهدی‌پور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست با اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: در خصوص آگهی‌های دولتی قرار است اصلاحاتی انجام گیرد و در این اصلاحات باید همه رسانه‌های چاپی و غیر چاپی از آگهی‌های دولتی بهره‌مند شوند تا به این شکل از آنان حمایت شود.

او  گفت: نمایندگی نشریه‌های سراسری که ۱۵ تا ۲۰ درصد آگهی‌ها به آن‌ها می‌رسد براساس آیین‌نامه باید سهم آن‌ها به ۳۰ درصد برسد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تامین کاغذ مورد نیاز رسانه‌ها نیز گفت: کاغذ در حوزه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی نیست، ولی با این وجود پیگیری لازم در حال انجام است تا مسیری برای استفاده از ظرفیت واردات و اختصاص یارانه‌ به کاغذ ایجاد شود تا رسانه‌های چاپی بتوانند کاغذ مورد نیاز خود را تامین کنند.

مهدی‌پور درخصوص نظم انتشار رسانه‌های چاپی نیز گفت: پیشنهاد شده برای پنجشنبه‌ها نیازی به چاپ نداشته باشند.

او گفت: در تخصیص یارانه به برخی استان‌های کم برخوردار تصمیم‌هایی گرفته شده، ولی براساس ارزیابی‌ها استان بوشهر جزو این استان‌های کم برخوردار نیست و از این موضوع بی‌بهره خواهد ماند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با این وجود برای حمایت از رسانه‌های محلی و کوچک اقداماتی در دستور کار قرار گرفته است که باید آیین‌نامه آن اصلاح و زمینه برای حمایت از این رسانه‌ها فراهم شود.

مهدی‌پور گفت: بوشهر در حوزه رسانه از استان‌های پیشگام در کشور است که انتظار می‌رود به فراخور این پیشگامی برای حل مشکلات آنان اقدام‌های جدی صورت گیرد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *