ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: فضای مجازی ظرفیت بی بدیلی را در اختیار رسانه ها قرار داده است

1 دقیقه خوانده شده
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین گفت: فضای مجازی ظرفیت بی بدیلی را در اختیار رسانه ها قرار داده است و باید رسانه ها از این ظرفیت بزرگ به نحو احسن استفاده کنند.
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: فضای مجازی ظرفیت بی بدیلی را در اختیار رسانه ها قرار داده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ محمد خدادی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین که به صورت ویدئوکفرانسی برگزار شد اظهار داشت: جشنواره رسانه ای فرصت خوبی برای واکاری کارکرد رسانه ها در محیط و بستری که برای فعالیت رسانه فراهم شده می باشد و انتظار از جشنواره افزایش مهارت در رسانه و شناخت دنیای جدید رسانه است.
وی افزود: فضای مجازی امروز رقیب رسانه ها نیست بلکه شریک رسانه است و فضای مجازی قدرت بی بدیلی را در اختیار رسانه ها قرار داده است.
معاون  مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قزوین یکی از استان های بسیار تاریخی، قدیمی و موثر رسانه ای بوده و روزنامه نگاران زیادی در این استان فعالیت می کنند و جامعه رسانه ای در قزوین بسیار پویا است، البته همچنان با جایگاه اصلی خود فاصله دارد.
خدادی افزود: باید با هم افزایی و ایجاد تولیدات مورد نیاز مخاطبان و تولید فرآورده، رسانه را به جایگاه اصلی خود رسانده تا بدین وسیله بتوان در دنیای جدید نقش و سهم خود را به نحو احسن انجام بدهیم.
وی اضافه کرد: اخلاق در رسانه بیش از هر  زمان دیگری احساس می شود و  دغدغه نخست خبرنگاران باید نهادینه کردن اخلاق در درون خود باشد تا بتواند محتوای لازم را به جامعه ارایه بدهند.
خدادی با اشاره به اینکه انصاف و صحت در اطلاعات بسیار اهمیت دارد و باید کار پوششی در رسانه کنار گذاشته و کار سوژه ای جایگزین شود، اظهار داشت: وظیفه رسانه واکاوی، آسیب شناسی و حرکت به سمت اولویت های جامعه است و باید به گونه ای نقد کنیم که خروجی آن انتقام نباشد و با راهکار همراه باشد.
معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه بیش از هر زمان دیگری به رسانه نیاز دارد که باید در بستر همدلی، هم افزایی و اخلاق در این مسیر برداشته شود.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: فضای مجازی ظرفیت بی بدیلی را در اختیار رسانه ها قرار داده است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *