پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون مطبوعاتی: قوانین نشریات و مطبوعات باید اصلاح شود

1 دقیقه خوانده شده
فرشاد مهدی‌پور، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم اصلاح قوانین نشریات و مطبوعات تأکید کرد و همکاری دولت و مجلس را در این زمینه ضروری دانست.
معاون مطبوعاتی: قوانین نشریات و مطبوعات باید اصلاح شود
فرشاد مهدی‌ پور، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر لزوم اصلاح قوانین نشریات و مطبوعات تأکید کرد و همکاری دولت و مجلس را در این زمینه ضروری دانست.

به گزارش مرزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ معاون امور مطبوعاتی با اشاره به این نکته که قوانین مطبوعات و نشریات نیازمند بازنگری است، درباره مسیر این بازنگری به دو مسأله اشاره کرد و گفت: «اگر بخواهم خیلی کلی بگویم شاید دو دسته بتوانم ذکر کنم یکی مسأله سیاسی و یکی دیگر مسأله دیوان‌ سالاری است.»
او که در برنامه «صبح بخیر ایران» از شبکه یک حاضر شده بود، ادامه داد: «مسائل سیاسی علایق مختلف دولت‌ های مختلف و اشکال مختلفی از عمل رسانه‌ ای و فعالیت رسانه‌ ای است که خودش را در قوانین نشان می‌دهد. دومین مورد دیوان سالاری است. بالأخره ما یک نظاماتی در کشور داریم. بخش زیادی از کارشناسان باید لوایح را ببینند و بازنگری کنند و کمیسون‌ های مختلف و بعد صحن خود هیأت وزیر و تازه وارد مجلس می‌ شود و …»
معاون امور مطبوعاتی در آخر خاطرنشان کرد: «ما برای حوزه قانون‌گذاری یک نظام دیوان‌ سالاری داریم که قانون به راحتی و سریع وضع نمی‌ شود ولی امیداوریم با مجموعه تدابیری که ما اندیشده‌ ایم این موضوع سرعت بگیرد.»

معاون مطبوعاتی: قوانین نشریات و مطبوعات باید اصلاح شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *