ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون استاندار قزوین: بار اصلی انتخابات در شرایط کرونایی بر دوش اصحاب رسانه است

1 دقیقه خوانده شده
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: بار اصلی انتخابات در شرایط کرونایی بر دوش اصحاب رسانه است و در روزهای آینده اصحاب رسانه باید رسالت خود را به نحو احسن به اجرا در بیاورند.
معاون استاندار قزوین: بار اصلی انتخابات در شرایط کرونایی بر دوش اصحاب رسانه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و رشاد اسلامی استان قزوین؛ منوچهر حبیبی در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین اظهار داشت: شرایط در زمینه کرونا در کشور و استان قزوین کاملا مدیریت شده و نزولی است و روند بستری به حداقل ممکن در چند ماه اخیر رسیده و ۷۵ درصد کاهش در روند بستری و فوتی ها را شاهد هستیم.
وی افزود: امیدواریم با ادامه همکاری مردم و اجرای واکسیناسیون واکسن داخلی هرچه سریعتر کرونا را تشییع جنازه کنیم، البته همچنان تمامی مردم باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را انجام داده تا بدین وسیله شرایط سفید کرونایی را رقم بزنیم.
این مسوول گفت: آنچه که رسانه ها در این مدت انجام دادند بسیار ارزشمند بوده و اصحاب رسانه ستاد های تبلیغاتی را به تک تک منازل برده و این اقدام به بهترین شکل ممکن انجام شده است.
حبیبی اضافه کرد:  فضایی را که رسانه های بیگانه به دنبال آن هستند که شور و شوق انتخاباتی در کشور وجود نداشته باشد، فعالیت اصحاب رسانه آن را خنثی کرده است.
وی افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در انتخابات بسیار حایز اهمیت است که وظیفه اصحاب رسانه است و امیدواریم این قشر رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.
معاون استاندار قزوین گفت: رسانه در مبارزه با کرونا و شور آفرینی انتخابات هیچ گونه حاشیه ای را در استان قزوین برای دست اندرکاران امر ایجاد نکرده و همواره همراه مسوولان بوده است.
معاون سیاسی و امتیتی استاندار قزوین اضافه کرد: معدل رسانه های استان قزوین انصاف و نقد سازنده بوده است و به موقع، با سرعت و دقت عمل کرده و همواره در خدمت توسعه این استان بوده است.

معاون استاندار قزوین: بار اصلی انتخابات در شرایط کرونایی بر دوش اصحاب رسانه است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *