پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

معاون استاندار زنجان: انعکاس واقعیت‌ها با چاشنی امیدافزایی رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است

1 دقیقه خوانده شده
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه در کشور مشکل اطلاع رسانی داریم، گفت: رسالت رسانه ها در شرایط کنونی انعکاس واقعیت ها با چاشنی امید افزایی، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای سرمایه اجتماعی است.
معاون استاندار زنجان: انعکاس واقعیت‌ها با چاشنی امیدافزایی رسالت رسانه‌ها در شرایط کنونی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ ابوالفضل رفیعی در آیین تکریم و معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) مرکز زنجان بابیان اینکه ایرنا یک مرجع معتبر خبری است، افزود: این خبرگزاری با سابقه طولانی خود، جایگاه خاصی بین رسانه ها دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خیلی خوبی در استان زنجان از همان اوایل شروع به کار دولت سیزدهم انجام شده و برخی هم در حال انجام است، اظهار داشت: با وجود انجام این اقدامات، از انعکاس و انتقال آنها به جامعه غفلت می شود، حتی در مواردی برخی مدیران نیز به دلیل بخشی نگری از اقدامات و فعالیت ها در عرصه های گوناگون اطلاعی ندارند.

رفیعی با بیان اینکه تشخیص نیاز جامعه در حوزه اطلاع رسانی یک کار حرفه ای است، خاطرنشان کرد: اکنون دیگر نمی شود در حوزه اطلاع رسانی سنتی فکر و عمل کرد بلکه برای تولید محتوای خوب لازم است از دانش روز و فناروی های جدید بهره گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه جنگ رسانه ای و عملیات روانی بخشی از جنگ ترکیبی دشمن است، افزود: در این میدان باید خودمان را تجهیز کنیم و پیش از آن البته اراده اش هم را داشته باشیم.

رفیعی ادامه داد: باید بپذیریم که امروز در عرصه رسانه ای در شرایط جنگی با دشمن هستیم، اکنون سیاه نمایی هایی رسانه های معاند به شدت افزایش پیدا کرده و لازم است برای خنثی کردن این اقدامات، تدبیر و حرکت مناسبی داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم هادی درزی رامندی به عنوان سرپرست جدید خبرگزاری ایرنا زنجان معرفی و از خدمات رویا رفیعی رییس پیشین این مرکز قدردانی شد.

هادی درزی رامندی دارای دکتری زبان و ادبیات فارسی و مدرس دانشگاه است.

وی پیش از این به عنوان دبیر خبرگزاری ایرنا قزوین فعالیت داشت و مدیرعاملی خانه مطبوعات استان قزوین و عضویت در هیات منصفه مطبوعات دادگستری این استان را نیز در کارنامه دارد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13086

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *