ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛ اصحاب رسانه با اندیشه روشن، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

1 دقیقه خوانده شده
کشاورز گفت: ما اصحاب رسانه، باید با تعصب مقدس و اندیشه روشن، به پاسداری از مرزهای فکری، عقیدتی و سیاسی کشورمان بپردازیم و هموطنان را به مشارکت فعال در عرصه سرنوشت ساز انتخابات فرا بخوانیم.
مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛اصحاب رسانه با اندیشه روشن، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری بسیج؛ محمد کشاورز مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در همایش رسانه و انتخابات و یادبود مرحومه لیلا امیری بانوی قیام و قلم که با حضور آیت اله اسلامی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد بیان کرد: پر واضح است که انتخابات ۱۴۰۰ یکی ازحساس ترین انتخابات کشور محسوب می شود و با توجه به بیانیه گام دوم و راهکارهایی که در تداوم فرایند انقلاب برای رسیدن به تمدن اسلامی مطرح شده است، یکی از ارکان اصلی، مشارکت مردم در امور مختلف کشور به ویژه انتخابات است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت حضور حداکثری مردم و نقش دشمن در این جبهه فرمودند؛ امروز تبلیغات دشمنان سوگندخورده‏ این ملت متوجه این است که انتخابات را کمرنگ و بی‏رونق کند. معنای کار آنها چیست؟ از انتخابات ضرر می‏ بینند. انتخابات، جمهوری اسلامی را در دنیای اسلام و در افکار عمومیِ عالم، به درستی معنی می‏ کند؛ آنها از این ناراحتند؛ لذا با انتخابات مخالفند. اگر به تبلیغات دشمنان نگاه کنید، می‏بینید همه بر ضد انتخابات است.

مسوول بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: وظیفه ما اصحاب رسانه و دوستدار مردم و کشور، در این جنگ تبلیغاتی دشمن، بسیار سنگین و موثر است و باید کمافی السابق و مانند همکار فقیدمان، با تعصب مقدس و اندیشه روشن، به پاسداری از مرزهای فکری، عقیدتی و سیاسی کشورمان بپردازیم و هموطنان عزیزمان را به مشارکت فعال در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات فرا بخوانیم.

کشاورز با اشاره به درگذشت خبرنگار بسیجی و انقلابی و خادمه با اخلاص اربعین حسینی، مرحومه لیلا امیری افزود: این بانوی بزرگوار در مدت فعالیت رسانه ای خود خدمات ارزشمندی به جامعه اهل رسانه تقدیم کرد و با روحیه انقلابی و دغدغه مندی برخواسته از عمق ایمان و اعتقاد، همواره در مسیر اعتلای رسانه ی در تراز انقلاب اسلامی، مجاهدت نمود و در همه‌ی مراحل دشوار آن، جهاد مستمر با صبر و عزم و توکل را رقم زد.

وی اضافه کرد: این خبرنگار متعهد و فعال در دوران فعالیت رسانه ای خود در قالب هیات مدیره خانه مطبوعات و نیز مسئول کانون خواهران بسیج رسانه، با تمام تلاش برای حل مشکلات مردم و پیگیری امور و مسایل صنفی اصحاب رسانه استان اقدام می کرد که قطعاً در درگاه الهی ماجور و مشکور واقع خواهد شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛ اصحاب رسانه با اندیشه روشن، مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *