پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی

1 دقیقه خوانده شده
در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران درصدد برگزاری مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین برآمد.
مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی نسبت به برگزاری مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی از ۲۶ شهریور تا ۱۴ مهر ماه اقدام می‌کند.

این مسابقه در دو بازه زمانی ۲۶ شهریور تا ۴ مهر ماه (زمان بارگذاری احادیث و سخنان امام حسین(ع)) و ۵ تا ۱۴ مهر ماه (زمان بارگذاری پرسش‌های مسابقه) برگزار می‌شود.

در مرحله نخست علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از ۱۰ تا ۱۹ ماه صفر مصادف با ۲۶ شهریور تا ۴ مهر ماه هر شب رأس ساعت ۲۰  با مراجعه به صفحه اینستاگرامی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران به نشانی fjutehran@ احادیث و سخنان امام حسین(ع) که بارگذاری شده را مطالعه کنند.

سپس می‌توانند از بیستم ماه صفر مصادف با اربعین حسینی تا ۲۹ صفر (از ۵ تا ۱۴ مهر ماه) نسبت به پاسخ دادن پرسش‌های مطرح شده در ارتباط با احادیث و سخنان امام حسین(ع) که رآس ساعت ۲۰ در صفحه اینستاگرامی معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران بارگذاری شده تا ساعت ۲۳ اقدام کنند.

این مسابقه هر شب به قید قرعه ۳ برگزیده خواهد داشت که نتایج آن روز بعد اعلام می‌شود.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است.

مسابقه مناسبتی اینستاگرامی اربعین حسینی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *