ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان البرز معرفی شد

1 دقیقه خوانده شده
طی حکمی از سوی سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، ابراهیم نوروزی فر به عنوان مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز معرفی شد و سکان این سازمان را در دست گرفت.
مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان البرز معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری بسیج از کرج؛ آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز  با حضور معاون هماهنگ کننده و معاون فرهنگی سپاه البرز، مدیرعامل شبکه جوانان انقلاب اسلامی، مسئولین استانی، هنرمندان و اصحاب رسانه در سالن سیروس صابر واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

سرهنگ سعید صادقی، معاون فرهنگی و دبیر قرارگاه جنگ نرم در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم و سلامت به خصوص شهید عباس آسمیه مدافع حرم البرزی که پیکر مطهرش به تازگی شناسایی شده را گرامی داشت.
وی با اشاره به وجود بیش از ۲۰ قشر تخصصی بسیج در البرز و فعالیت هنرمندان شاخص در این استان و ظرفیت های بسیار خوب این افراد بیان کرد: موضوع هنرمندان برای سپاه و بسیج ارزشمند بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا با تعامل و همفکری با آن ها می توانیم شاهد برداشته شدن گام های مهم و انجام فعالیت های ارزشمند در عرصه هنر باشیم.
معاون فرهنگی سپاه استان البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «ابزارهای هنری بی شک، رساترین، بلیغ ترین و کاری ترین ابزار ابلاغ و تبلیغ پیام است.» ادامه داد: بسیجیان و هنرمندان ارزشمندی عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند که با تعاملاتی که با انجمن های تخصصی بسیج صورت می گیرد، می توانیم گامی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برداریم.
سرهنگ صادقی با اشاره به توانمندی های ابراهیم نوروزی فر، مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان البرز در زمینه هنر و رسانه عنوان کرد: وی یکی از هنرمندان و فعالان این حوزه ها و جانشین معاونت فرهنگی سپاه استان البرز است که ما نیز برای او در این مسیر آرزوی موفقیت روزافزون داریم و امیدواریم در این سنگر نیز مانند گذشته به خوبی به وظایف خود عمل کند.
در ادامه این مراسم سید جواد عرب مداح اهل بیت (ع) با نوای گرم خویش زینت بخش این محفل شد؛ پس از مداحی، پرچم سیاه و مطهر گنبد و بارگاه امام حسین (ع) نیز مهمان این برنامه شد و فضای این مراسم را نورانی کرد و با پاشیدن گلاب بر روی آن توسط خادمان، فضا از عطر معنوی حرم آکنده و دل های مشتاق کربلا بی تاب تر از همیشه شدند.
گفتنی است در پایان این مراسم پس از قرائت حکم مسئولیت ابراهیم نوروزی فر که از سوی سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ابلاغ شده بود، وی به عنوان مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان البرز معرفی شد و سکان این سازمان را در دست گرفت.

مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان البرز معرفی شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *