پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مریم نظری مدیرمسئول رسانه” چی دا “: اعاده حیثیت می کنم

1 دقیقه خوانده شده
در یکصد و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر خرم آباد جنجالی برپا شد، جنجالی که باز هم رد پای مریم نظری خبرنگار بحث برانگیز خرم آبادی را می شود در آن مشاهده کرد، جنجالی که با جمله ای انتقادی از دو عضو شورای شهر بوجود آمد.
مریم نظری مدیرمسئول رسانه" چی دا ": اعاده حیثیت می کنم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از گیتی آنلاین؛ در خبرهای گذشته خواندید: زهرا نظری نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد در صحن علنی گفت: مریم نظری یک خبرنگار روانی است و قطعا باید به روانپزشک مراجعه و تحت مشاوره روانپزشکی قرار گیرد .
مهرداد علی پناه، خبرنگار جنجالی شهر خرم آباد را بی دین، بی ایمان و بی اعتقاد خواند و گفت: حیا کن یکبار می نویسی علی پناه مفتش می شود ، یکبار دیگر تیتر می زنی مهرداد علی پناه بازرس ویژه قتل می شود و الان هم نوشتی بازیکن خریداری شده .
مهرداد علی پناه در پشت تریبون رسمی شورا که باید مشکلات و معضلات شهر را در آن فریاد زد  به تسویه حساب شخصی با مریم نظری خبرنگار بی دفاع خرم آبادی پرداخت و گفت: این خانم خبری زده با تیتر جنگ گپ جگر میا نه زور بازو؛ و حدود بیست دقیقه وقت گذاشت و جمله به جمله خبر را خواند و تفسیر و به این خبرنگار خانم توهین کرد و فریاد می زد می خواهی چکار کنی آفرتی بیش نیستی (یعنی زن هستی و یک موجود ضعیف) .
زهرا نظری که چند دقیقه پیش مریم نظری را یک دیوانه روانپریش خوانده بود نمیدانم در اثر روانپریشی مریم بود که زهرا شروع کرد به ضد و نقیض صحبت کردن و گفت: من صدایم را بخاطر منافع مردم بالا بردم ، جایی که حق مردم ضایع می شود باید صدایت را بالا ببری ، رسانه ها رکن چهارم دمکراسی هستند و عنصرهایی هستند که با فساد مبارزه می کنند .
نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد نمی دانم در چه علمی تبحر داشت که این چهره معروف خبری را روانپریش خطاب کرد و افزود: خدا را شاهد می گیریم هیچ گونه اختلافی بین اعضای شورای شهر نیست ، تاکنون هیچ نامه ای از مردم یکروز در صحن شورا نمانده هر وقت نامه ای بوده سریعا در شورا حل کرده ایم .
این متخصص و کاشف آدم های روانی ، هر چه سخنانش را پیش می برد تناقض از آنها بارش می گرفت: احترام خاصی برای خبرنگاران قائل هستم، همیشه اعتقاد دارم که باید انتقادات را به ما داشته باشند ، اینقدر ارزش برای خودم قائل هستم که با میلیاردها معامله نشوم .
زهرا نظری به نکته ای قابل تامل و بحث برانگیز اشاره کرد و به گونه ای شاره می کرد که انگشت اتهام به سمت مریم نظری گرفته شود:  شهردار متخلف دستگیر شده ماهیانه مبلغ ۲۰ میلیون تومان به خبرنگار دلالی می داده و یکی از خبرنگاران مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان از شهرداری پول عایدش شده .
 در همین جا به عنوان یک خبرنگار که بصورت تخصصی ۴ سال است در حوزه مدیریت شهری و شورا قلم می زنم عاجزانه از سربازان گمنام امام زمان (عج) تقاضا می کنم برای حفظ آبرو خود و خانواده ام به حساب های این ۴ سال بنده بنام مریم نظری مدیر مسئول هفته نامه چی دا و قبل از اخذ مجوز ” چی دا ”   هم ورود کنند اگر مبلغ این ۴ سال عایدی من به ۲۰ میلیون تومان رسید اعلام کنند تا من از مردم شریف لرستان بابت دروغ هایم و دریافتی های کلان و نجومی ام عذرخواهی کنم .
زهرا نظری و مهرداد علی پناه خطاب به شما می گویم: اگر مریم نظری خبرنگار پرتلاش شهر خرم آباد اینهمه دریافتی داشت لااقل گوشی مناسبی دستش بود .
اگر مریم نظری اینهمه دریافتی داشت اکنون دفتر کارش در شمشیرآباد یکی از مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار و توسعه نیافته شهر خرم آباد نبود .
اگر مریم نظری اینهمه دریافتی داشت اکنون قسط وامش عقب نبود .
اگر مریم‌نظری اینهمه دریافتی داشت دوماه کرایه دفترش عقب نبود .
اگر مریم نظری اینهمه دریافتی داشت لااقل پرایدی زیرپایش بود و با تاکسی رفت و آمد نمی کرد.
با این سخنان ضد و نقیض زهرا نظری نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد و مهرداد علی پناه که به گفته خود  هر دو از خانواده های معزز شهدا هستند مانده ام مریم نظری روانی و روانپریش است و یا …
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=6160

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *