پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مرکز نوآوری رسانه فارس، حامی کسب و کارهای نوپا و ایده‌های رسانه‌ای

1 دقیقه خوانده شده
مرکز نوآوری رسانه فارس محل استقرار استارت آپ های تخصصی رسانه‌ای کشور است که در شهریور سال 1399 آغاز به کار کرد.
مرکز نوآوری رسانه فارس، حامی کسب و کارهای نوپا و ایده‌های رسانه‌ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از سایت دانشکده رسانه فارس؛ مرکز نوآوری رسانه فارس طی تفاهمی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان اولین مرکز نوآوری رسانه در سطح کشور آغاز به کار کرد.

این مرکز که محل استقرار استارت آپ های تخصصی است در سال ۱۳۹۹ با طراحی “پلتفرم نوآوری باز رسانه” فعالیت خود را در سه دسته حمایت از کسب و کارهای نوپا و ایده های عرصه رسانه، ارائه خدمات محتوایی ویژه سازمان‌ها و افراد و همکاری با افراد و گروه های تولید کننده محتوا رسما آغاز کرد.

حمایت از کسب و کارهای نوپا و ایده‌های رسانه‌ای از دیگر اهداف مرکز نوآوری رسانه خبرگزاری فارس است؛ گروه ها و افراد دارای ایده یا کسب و کار در هفت حوزه “هوش مصنوعی”، “تکنولوژی های تبلیغاتی”، “اقتصاد رسانه”، “علوم شناختی”، “داده کلان”، “هوشمندسازی” و “تولید محتوا”می توانند برای دریافت حمایت های مادی و معنوی از مرکز نوآوری رسانه فارس با کارشناسان این مرکز تماس برقرار کنند.

مرکز نوآوری رسانه علاوه بر حمایت مادی ایده ها و کسب و کارهای حوزه رسانه، خدمات دیگری را به این تیم ها ارائه می کند که به نوبه خود منحصر به فرد است.

این خدمات شامل مشاوره کسب و کار و برگزاری کارگاه های آموزشی با حضور نخبگان این عرصه، سرمایه گذاری بذری و آماده سازی تیم ها برای جذب سرمایه، خدمات رسانه ای و تبلیغاتی و فراهم سازی فضای کار اشتراکی و مربی گری کار تیمی است.

افراد و سازمان‌های دارای پروژه های محتوایی یا رسانه ای می توانند از خدمات ویژه مرکز نوآوری با تکیه بر سابقه چندین ساله خبرگزاری فارس در ارائه این خدمات استفاده کنند.

رپورتاژ و تولید محتوای متنی، محتوای ویدئویی شامل ضبط و تدوین فیلم، محتوای تصویری شامل عکاسی، ویرایش عکس، محتوای گرافیکی شامل اینفوگرافیک، پوستر، عکس نوشته مناسب شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و مدیریت شبکه های اجتماعی، ارائه خدمات داده محور مبتنی بر داده های شبکه اجتماعی و سایر محتوای رسانه ای و محتوایی سفارشی جزو خدماتی است که این مرکز به سازمان‌ها و افراد ارائه می‌ دهد.

علاقه مندان برای استفاده از خدمات مرکز نوآوری رسانه در هریک از حوزه های نامبرده می توانند از طریق لینک زیر با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

مرکز نوآوری رسانه فارس، حامی کسب و کارهای نوپا و ایده‌های رسانه‌ای

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *