ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مرکز آموزش همشهری دوره‌های سواد رسانه‌ای برگزار می‌کند

1 دقیقه خوانده شده
مرکز آموزش موسسه همشهری دوره‌های عمومی و تخصصی سواد رسانه‌ای را با تخفیف ۵۰ درصدی به‌ صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.
مرکز آموزش همشهری دوره‌های سواد رسانه‌ای برگزار می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از همشهری آنلاین؛ این دوره‌ها همزمان با چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر برای عموم شهروندان در قالب سه دوره سواد دیجیتال برای مادران، سواد بصری و سواد خبری برگزار می‌شود.

کارگاه اول این دوره با عنوان «سواد دیجیتال برای مادران» همزمان به‌ صورت حضوری و مجازی روز دوشنبه، ۱۸ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۳ برگزار خواهد شد. مادران شرکت‌ کننده در این دوره می‌آموزند چطور می‌توانند استفاده فرزندان‌ شان را از تلفن‌ همراه هوشمند مدیریت کنند و با مزایا و مضرات استفاده از اینترنت برای کودکان آشنا شوند. مدرس این دوره دکتر مریم سلیمی، دکترای علوم ارتباطات و از مولفان کتاب «تفکر و سوادرسانه‌ای» است.

«سواد بصری» موضوع کارگاه دوم است که تنها به‌ صورت «مجازی» روز چهارشنبه ۱۳ بهمن از ساعت ۱۲ تا ۱۶ برگزار خواهد شد. شرکت‌کنندگان در این دوره یاد می‌گیرند تصاویر اطراف‌شان را چطور درک کنند و با تجزیه و تحلیل آثار بصری و تبلیغی اطراف‌شان آشنا شوند. مدرس این دوره نیز دکتر مریم سلیمی، دکترای علوم ارتباطات و مولف و مترجم کتاب‌های‌ «گرافیک خبری و اطلاع‌رسان» و «گرافیک اطلاع‌ رسان ۲» است.

موضوع کارگاه سوم نیز «سواد خبری» است و شرکت‌کنندگان در این دوره با مهارت‌های لازم برای شناسایی و مقابله با اخبار، تصاویر و ویدئوهای جعلی آشنا می‌شوند. این کارگاه چهارشنبه ۲۰ بهمن از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به صورت «مجازی» برگزار می ‎شود. مدرس این دوره سید غلامرضا فلسفی، مولف کتاب‌  «سواد خبری» است.

هزینه ثبت‌ نام در هر کدام از این کارگاه‌ها ۲۰۰ هزار تومان است که با در نظر گرفتن تخفیف ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب برای هر مورد تنها ۵۰ درصد مبلغ، یعنی ۱۰۰ هزار تومان از شرکت‌کنندگان دریافت می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها مدرک معتبر از سوی موسسه همشهری دریافت می‌کنند.

ثبت‌ نام در این دوره‌ها از طریق آنلاین امکان‌ پذیر است و علاقه‌مندان برای مشاهده سرفصل‌های این کارگاه‌ها و ثبت‌نام می‌توانند به‌ نشانی اینترنتی وب‌ سایت همشهری‌ مارکت www.hamshahrimarket.com مراجعه کنید.

علاقه‌مندان همچنین می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر روزانه از ساعت ۸ تا ۱۵ با شماره تلفن‌های  ۲۳۰۲۳۲۵۹ ، ۲۳۰۲۳۲۵۳ و ۲۳۰۲۳۲۵۱ تماس بگیرید.

مرکز آموزش همشهری دوره‌های سواد رسانه‌ای برگزار می‌کند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *