ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مرزنیوز در لیست دامنه های اینترنتی با تعرفه ترجیحی نیم بها قرار گرفت

1 دقیقه خوانده شده
پایگاه خبری تحلیلی اخبار مرز (مرزنیوز) به نشانی اینترنتی (https://marznews.com) در لیست دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی در سایت سازمان فناوری اطلاعات ایران ثبت شد.
مرزنیوز در لیست دامنه های اینترنتی با تعرفه ترجیحی نیم بها قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  مرزنیوز؛‌ مهندس محمدنقی دیده بان صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مرز (مرزنیوز) با اعلام این خبر گفت: از این پس تعرفه ترافیک مصرفی پرتال مرزنیوز که در داخل کشور میزبانی می‌شود، به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد. و نتیجه این تلاش باعث خواهد شد کاربران گرامی پرتال ترافیک کمتری نسبت به قبل مصرف نمایند.
لازم به توضیح است اشخاص حقیقی و حقوقی دارنده سایت‌های با میزبانی داخلی می‌توانند جهت استفاده از مزایای تعرفه ترجیحی، دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی خود را در سامانه ثبت دامنه‌های اینترنتی با میزبانی داخلی به آدرس https://G2b.ito.gov.ir ثبت نمایند. پس از بررسی و تایید اطلاعات ثبت شده از نظر داخلی بودن سامانه، نام دامنه و IP و میزبانی آن در لیست سفید، جهت بهره‌برداری توسط اپراتورها و سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی قابل دسترس خواهد بود.

گفتنی است پرتال تحلیلی و خبری مرزنیوز به نشانی اینترنتی Marznews.ir  با مجوز شماره ۹۳/۲۷۰۳۲ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را از تاریخ ۷ بهمن ماه سال ۱۳۹۳ با هدف انعکاس اخبار تخصصی مرزها برای تنویر افکار عمومی، تأثیرگذاری در روند تصمیم گیری مسئولان و انتشار گزارش عملکرد و فعالیت ها، اطلاعیه های مهم ستاد مرزبانی کشور آغاز کرده است.

مرزنیوز در لیست دامنه های اینترنتی با تعرفه ترجیحی نیم بها قرار گرفت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *