س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دفتر ایرنا قزوین برگزار شد

1 دقیقه خوانده شده
مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دفتر ایرنا قزوین با حضور "محسن بهاروند" مدیرکل امور استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی و " ابوالحسن کبیری" معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید دفتر ایرنا قزوین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرنگار ایرنا؛ معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین در این مراسم گفت: امیدافرینی به جامعه در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان باید در دستور کار جدی رسانه های انقلاب اسلامی قرار بگیرد.

ابوالحسن کبیری افزود: رسانه های جریان انقلاب اسلامی نه تنها باید موجب امیدواری و دلگرمی مردم در میهن اسلامی شوند بلکه با انتقال درست پیام و اخبار باید موجب امیدبخشی به ملت های مسلمان منطقه از جمله فلسطین و یمن و لبنان و عراق شوند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار قزوین همچنین با اشاره به تشییع پیکرهای پاک شهدای گمنام در نقاط مختلف کشور از جمله قزوین، یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس از جمله شهدای قزوینی حاضر در عملیات والفجر ۴ و ۵ را گرامی داشت.

کبیری اظهار داشت: حضور پیکر پاک شهدا حامل پیام های مهمی به ماست که باید رسانه ها آنها را نشر دهند از جمله اینکه زمانی با دست خالی و بدون تجهیزات مقابل دشمنان و مستکبران تا بن دندان مسلح ایستادگی و مقاومت کرده و به پیروزی رسیدیم و اکنون که در عرصه های مختلف از جمله دفاعی و نظامی به دستاوردهای بزرگی دست یافته ایم باید بدانیم که بدون شک هجمه های دشمنان و حرکات اجیرشدگان آنها تاثیری در حرکت روبه جلوی انقلاب و نظام ما نخواهد داشت.

این مسوول خاطرنشان کرد: رسانه ها به ویژه در شرایط امروز رسالت حساسی برعهده دارند و باید هجمه رسانه ای دشمنان را با تولید پیام های امیدبخش خود خنثی کنند.

وی در ادامه خواستار برگزاری نشست های هم اندیشی و توجیهی بین اصحاب رسانه با هدف تبیین مسایل مهم کشور و جامعه در راستای تنویر افکار عمومی شد.

در این نشست از خدمات علی حیدری رییس سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز قزوین تقدیر شد و رضا اسدی به عنوان سرپرست این رسانه معرفی شد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13150

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *