چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا با هیئت ایرانی به عراق سفر کرد

1 دقیقه خوانده شده
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا از ديدار رييس سازمان هواپيمايى كشورى و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ هاى كشور و تنى چند از معاونين وزير راه و مدیران عامل شرکت‌ های هواپیمایی با مديران هواپيمايى كشورى عراق و فرودگاه نجف خبر داد.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا با هیئت ایرانی به عراق سفر کرد

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا از دیدار رییس سازمان هواپیمایى کشورى و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ هاى کشور و تنى چند از معاونین وزیر راه و مدیران عامل شرکت‌ های هواپیمایی با مدیران هواپیمایى کشورى عراق و فرودگاه نجف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ سید جلال افصحی گفت: در آستانه اربعین حسینی کاپیتان محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به همراه دکتر حمیدرضا سیدی مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور به همراه جمعی از مسئولین وزارت راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت‌ های هواپیمایی کشور در سفر به عراق با مدیران هواپیمایى کشورى عراق و فرودگاه نجف دیدار و گفتگو کردند.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی لازم به منظور انجام پروازهای ایمن و ارائه خدمات شایسته توسط شرکت‌ های هواپیمایی در ایام اربعین مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

افصحی ادامه داد: مدیران فرودگاه نجف نیز بر استفاده از نهایت ظرفیت این فرودگاه برای خدمات مطلوب به پروازهای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تاکید کردند که این امر مورد توجه و استقبال رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و هیئت همراه قرار گرفت.

وی در پایان با تاکید بر لزوم افزایش همکاری و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت میزبانی شایسته زائرین اربعین حسینی، اظهار داشت: خلبان سهیل قیاسی مدیر عامل محترم شرکت هواپیمایی آتا نیز یکی از اعضای هیئت ایرانی در این نشست بودند.

شایان ذکر است شرکت هواپیمایی آتا تاکنون از حیث ظرفیت پروازی اربعین با فروش بیش از هفده هزار بلیت به عنوان یکی از شرکت‌های هواپیمایی برتر کشور محسوب می‌ شود.

خبرنگار: فرزانه اسلامی

مدیر عامل شرکت هواپیمایی آتا با هیئت ایرانی به عراق سفر کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *