ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز: بسیج رسانه در جهاد تبیین پیشرو است

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: بسیج رسانه به عنوان نهادی انقلابی در کشور در موضوع جهاد تبیین پیشرو است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز: بسیج رسانه در جهاد تبیین پیشرو است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری مهر؛ سعید جابری‌انصاری در حاشیه مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جا دارد تا ایام سوگواری رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد را به مردم شریف و همیشه در صحنه البرز و همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج، آیت‌الله حسینی‌همدانی که به عنوان یک فقیه دانشمند محور وحدت جریان‌های انقلابی و فرهنگی البرز هستند، تسلیت عرض کنم.

وی بیان کرد: به طور حتم ایشان که نماینده خلف بر حق امام خمینی (ره) در استان البرز هستند توانسته‌اند در بسیاری از موارد فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی مهمی کرده و استان در این زمینه به بهترین شکل هدایت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که به صورت جدی مورد نظر مقام معظم رهبری است و بارها به آن تأکید کردند بحث جهاد تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان مردم ایران امروز با تحمیل جنگ ترکیبی که نوک پیکان آن جنگ نرم است سعی دارند با وارونه جلوه دادن حقایق ملت را از نظام مقدس جمهوری اسلامی جدا کنند.

جابری‌انصاری گفت: جریان‌های معاند با بهره‌گیری از شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در سایه غفلت‌هایی که تا پیش از این صورت گرفته بود و همچنین ضعف مخاطبان در بهره‌گیری از سواد رسانه‌ای سعی در تطهیر خاندان منحوس پهلوی و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی را دارند.

وی اظهار کرد: در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌های موجود با استفاده از یک راهبرد منسجم، علمی و منطقی برای آگاه‌سازی مردم و خنثی کردن چنین نقشه‌های بهره برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه اگر معاندان در نقشه شوم خود یعنی عوض کردن جای جلاد و شهید موفق شوند ضربه بزرگی به کشور خواهد خورد، تصریح کرد: به طور حتم جهاد تبیین پادزهر این توطئه محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

وی بیان کرد: در این بین نهادها و سازمان‌هایی پای کار آمده‌اند تا با لبیک به منویات مقام معظم رهبری جهاد تبیین را سر دست بیاوردند.

بسیج رسانه نهادی انقلابی است

جابری‌انصاری خاطرنشان کرد: بسیج رسانه به عنوان نهادی انقلابی که برگرفته از شجره طیبه مولود اندیشه ناب امام خمینی (ره) است امروز با اقدامات منحصر به فرد در سطح کشور موفق شده است تا در موضوع جهاد تبیین پیش‌رو باشد.

وی گفت: این نهاد انقلابی با احصای کاستی‌ها و نواقص و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پیرامونی به ویژه ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور علم جهاد تبیین را به خوبی به دوش گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز متذکر شد: به طور حتم طی کردن این راه سخت و دشوار آن هم بدون امکانات گسترده و عده و عده فراوان تنها توسط نهاد مقدس بسیج ممکن است.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=13635

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *