س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان: تعامل با رسانه‌ از ملاک‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان همدان است

1 دقیقه خوانده شده
مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر تعامل مدیران با رسانه ها با هدف تبیین خدمات و دستاوردهای دولت، گفت: یکی از ملاک های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ میزان و نحوه تعامل و ارتباط با رسانه ها برای تحقق این هدف محوری است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان: تعامل با رسانه‌ از ملاک‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان همدان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ اسدالله ربانی مهر با اشاره به تاکید استاندار همدان در نخستین جلسه شورای اداری سال جدید مبنی بر تعامل و ارتباط هرچه بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان با رسانه ها، افزود: ارتباط و تعامل با رسانه ها یکی از اولویت های اصلی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰ است و برهمین اساس مدیران، تعامل با رسانه ها به منظور اطلاع رسانی دقیق و کامل از خدمات و اقدامات انجام شده را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه بر همین اساس با مدیران دستگاه های اجرایی استان مکاتبه شده تا در راستای حمایت از رسانه های محلی، میزان اشتراک نشریات در سال ۱۴۰۰ کاهش داده نشود، اظهار داشت: مطالبات معوق نشریات از دستگاه های اجرایی استان باید پرداخت شود و میزان اشتراک سال ۱۴۰۰ نشریات نسبت به سال گذشته نیز نباید کاهش پیدا کند و این موضوع پیرو تاکید استاندار همدان طی نامه ای مکتوب به ادارات اعلام شده است.

ربانی مهر گفت: رسانه های استان همدان در همه حوزه ها از کرونا تا انتخابات و همچنین تحقق شعار سال برای رونق و جهش تولید، اقدامات موثری انجام داده و نهایت همکاری و همراهی را با مدیریت اجرایی استان برای پیشبرد اهداف و برنامه ها داشته اند.

مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان افزود: برهمین اساس یکی از ملاک های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی تعامل و ارتباط با رسانه ها است و مدیران باید ارتباط با رسانه های فعال را در سال ۱۴۰۰ در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، استاندار همدان روز گذشته در نخستین جلسه شورای اداری استان همدان با اشاره به لزوم تببین درست و دقیق خدمات نظام و دولت به مردم با هدف تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه، بر ارتباط مطلوب و موثر مدیران دستگاههای اجرایی استان با رسانه ها  به منظور بیان خدمات انجام شده و دستاوردهای حاصله در استان برای تامین رفاه و آسایش مردم تاکید کرد.

«سیدسعید شاهرخی» افزود: مدیران باید از ظرفیت رسانه ها در راستای امر خطیر اطلاع رسانی به مردم و امیدآفرینی در جامعه به خوبی استفاده کنند و برهمین اساس بر ارتباط و تعامل هرچه بیشتر مدیران اجرایی استان با رسانه ها در سال ۱۴۰۰ تاکید جدی داریم.

بر اساس آخرین آمارها، ۱۵۲ رسانه در استان همدان مجوز فعالیت دارند که از این تعداد ۵۹ رسانه مکتوب شامل روزنامه، هفته نامه، ماهنامه، فصل نامه و سالنامه است.

۱۶ خبرگزاری و ۵۰ پایگاه خبری نیز در گروه رسانه های مجازی فعالیت می کنند و ۲۰ دفتر نمایندگی مطبوعات سراسری در استان سرپرستی ۴۴ نشریه کشوری را به عهده دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان: تعامل با رسانه‌ از ملاک‌های ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان همدان است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *