ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز به نوبت دوم رسید

1 دقیقه خوانده شده
جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز با هدف ارائه گزارش عملکرد و مالی خانه مطبوعات همچنین انتخابات بازرسان به صورت الکترونیک در مورخ 16 آبان ماه 1401 از ساعت 10 الی 14 برگزار شد و از مجموع 360 عضو خانه مطبوعات 154 عضو در آن شرکت کردند.
مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز به نوبت دوم رسید
جلسه مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز با هدف ارائه گزارش عملکرد و مالی خانه مطبوعات همچنین انتخابات بازرسان به صورت الکترونیک در مورخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ الی ۱۴ برگزار شد و از مجموع ۳۶۰ عضو خانه مطبوعات ۱۵۴ عضو در آن شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ برای به رسمیت یافتن جلسه مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات باید نصف بعلاوه یک اعضای خانه مطبوعات (۱۸۱ عضو) در جلسه شرکت می کردند که با توجه به شرکت ۱۵۴ عضو در جلسه مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات، مجمع عمومی به حد نصاب نرسید و به نوبت دوم کشیده شد.
گفتنی است زمان دقیق برگزاری دور دوم مجمع عمومی و انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان البرز با هماهنگی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی متعاقبا اطلاع رسانی می شود.
جهت مشاهده لیست نامزدهای بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز اینجا کلیک کنید.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *