ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

مجلس به ماجرای شکستن دست خبرنگار ورود کرد

1 دقیقه خوانده شده
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص شکسته شدن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی، گفت نه‌تنها اینگونه اقدامات از نظر مردم، قانون و شرع ما پسندیده نیست و باید به آن اینگونه برخورد شود که با توجه به سختی فعالیت‌های خبرنگاران باید حمایت‌هایی هم از این قشر مهم صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از صاحب نیوز؛ پروین صالحی مبارکه در خصوص شکسته شدن دست خبرنگار توسط حراست دانشگاه شهید بهشتی، اظهار کرد: امروز این اتفاق ناراحت کننده توسط یکی از همکاران در مجلس شورای اسلامی تذکر داده شد و رئیس مجلس به کمیسیون‌های بهداشت و اصل ۹۰ دستور داد با توجه به اهمیت فعالیت‌های خبرنگاران و اطلاع رسانی واکسیناسیون، باید این موضوع پیگیری شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: این اتفاق باعث تأسف است؛ نه‌تنها اینگونه اقدامات از نظر مردم، قانون و شرع ما پسندیده نیست و باید به آن اینگونه برخورد شود که با توجه به سخت فعالیت‌های خبرنگاران باید حمایت‌هایی هم از این قشر مهم صورت بگیرد.

وی افزود: ما از جزئیات این مسئله اطلاعی نداریم اما مبنا را بر خبر اعلام شده است در این حد که اطلاع رسانی شده، برای هیچ‌کدام از ما این حرکت قابل‌قبول نیست و این نوع برخوردها که دور از اخلاق و انصاف و به‌ دور از مبانی قانونی کشور است.

صالحی مبارکه در پایان گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص این اتفاق رخ داد از وزیر بهداشت می‌خواهند و طبق دستور رئیس مجلس کمیسیون اصل ۹۰ می‌تواند این قضیه را پیگیری کند.

به گزارش صاحب نیوز، روز گذشته خبرنگار یکی از رسانه‌های کشور که برای تهیه گزارش در خصوص واکسیناسیون به دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کرده بود پس از تهیه گزارش حراست این دانشگاه مانع بردن صوت های ضبط شده می شود و با درگیری ایجادشده دست این خبرنگار شکسته می‌شود.

مجلس به ماجرای شکستن دست خبرنگار ورود کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *