پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ماجرای ربوده شدن یک خبرنگار جوان توسط مرد همسایه چیست؟

1 دقیقه خوانده شده
در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه ماجرای ربوده شدن یک خبرنگار جوان به توسط مرد همسایه چیست؟ پرداخته شده است.
ماجرای ربوده شدن یک خبرنگار جوان توسط مرد همسایه چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از صفحه اقتصاد؛ زن جوانی که خبرنگار است و به‌تنهایی زندگی می‌کند، از مرد همسایه به دلیل آدم‌ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرد.
رسیدگی به شکایت خانم خبرنگار جوان با موضوع آدم‌ربایی و تهدید به تجاوز به عنف از روز گذشته در دستور کار عظیم سهرابی بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

این زن جوان با ارائه مدارک و ادله‌ای به بازپرس جنایی در طرح شکایت خود گفت: «من در خانه‌ای واقع در غرب تهران تنها زندگی می‌کنم. مدتی قبل همسایه طبقه پایین ما که به تازگی آپارتمان را اجاره کرده است، همسرش را در نیمه شب به باد کتک گرفت و من که سر و صدای آنها را شنیدم موضوع را به پلیس اطلاع دادم چون فریاد کمک‌خواهی زن جوان را می‌شنیدم.

وقتی مأموران به مرد جوان همسایه تذکر دادند، او مقابل خانه من آمد و بابت تماس من با پلیس به من اعتراض کرد. سپس با خشم و فریاد شروع به توهین به من کرد و به در خانه‌ام لگد زد اما ماجرا به همین‌جا ختم نشد و فردای آن روز با ترفندی من را به خانه‌اش کشاند و ساعتی مرا حبس کرد.

او به من گفت به خانه‌اش بروم تا موضوع شب گذشته را با صحبت حل و فصل کنیم. من هم باور کردم که می‌خواهد موضوع را مسالمت‌آمیز حل کند و به خانه‌اش رفتم. اما او در خانه را بست و رفتارهای اهانت‌آمیز شدیدی با من داشت.

می‌گفت باید کف خانه‌ام را تمیز کنی و من را مورد ضرب و جرح قرار داد. او من را تهدید به تجاوز کرد و من التماس می‌کردم که در خانه را باز کند که بروم. در نهایت از ترس بیهوش شدم و بعد دیدم او من را داخل راهرو انداخته است.»

خبرنگار ۳۵ ساله در ادامه گفت: «بعد از این اتفاق از همسایه شکایت کردم و پزشکی قانونی جراحات وارد شده به من را تأیید کرد. اما ماجرا به همینجا ختم نشد و مرد همسایه از ایجاد رعب و وحشت برای من دست‌بردار نیست. او در راهرو خانه سر راهم می‌آید و مرا تهدید و فحاشی می‌کند.

چند بار از داخل حیاط خلوت به بالکن خانه من سنگ پرتاب کرده است. او از من سلب آسایش می‌کند. همسایه‌ها هم از قلدری‌های او در امان نیستند و با قدرت‌نمایی کاری کرده که ترس و وحشت در دل من و بقیه همسایه‌ها ایجاد کرده است.»

رسیدگی به این شکایت در دستور کار بازپرس جنایی قرار دارد.

منبع: ایران

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *