پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قشم ایر؛ کم‌تاخیرترین ایرلاین در پروازهای اربعین

1 دقیقه خوانده شده
مدیر عملیات پروازهای اربعین شرکت هواپیمایی قشم اذعان داشت: کم تاخیر ترین ایرلاین در پرواز های اربعین بوده ایم.
قشم ایر؛ کم‌تاخیرترین ایرلاین در پروازهای اربعین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  مرزنیوز؛ مهدی آریان با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تشکیل قرارگاه اربعین توسط مدیریت محترم عامل برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم جهت انجام پرواز‌های اربعین صورت گرفت.

وی افزود: از تاریخ ۱۲ شهریور ماه ساعت ۸ صبح فروش بلیت به صورت اینترنتی آغاز شد و تا کنون نزدیک به ۱۲۰ سورتی پرواز انجام شده و این پروازها از فرودگاه‌های مختلف از جمله فرودگاه حضرت امام خمینی(ره)، فرودگاه شاهرود، فرودگاه بندرعباس، فرودگاه مشهد و فرودگاه قشم انجام پذیرفته و تایپ‌هایی که جهت انجام این پروازها در نظر گرفته شده است هواپیمای فوکر، آرجی، ایرباس ۳۲۰، و ایرباس ۶۰۰ می‌باشد.

آریان با اشاره به فروش ده هزار بلیت اینترنتی در سایت رسمی شرکت هواپیمایی قشم، اذعان داشت: با توجه به اینکه نزدیک به ۱۰ هزار بلیت الکترونیکی صادر شد، در بین شرکت‌های هواپیمایی جزو شرکت‌های برتر بودیم.

مدیر عملیات پروازهای اربعین قشم ایر با اعلام رکورد کمترین ساعات تاخیر در اربعین امسال تصریح کرد: تاخیرهای پروازی این شرکت حدوداً بین ۱ تا ۲ ساعت بوده و طبق آمار مسئولین مربوطه جزو شرکت‌های با تاخیر اندک و برتر پروازهای اربعین هستیم.

وی اتخاذ تمهیدات لازم به دستور مدیرعامل این شرکت را بسیار اثرگذار دانست و گفت: براساس دستور مدیریت محترم عامل شرکت هواپیمایی قشم، برای برقراری پروازهای ایمن و تکریم زائرین، موکب زائرین اباعبدالله(ع)، کانتر خدمات مشتریان، دفاتر مدیریت عملیات پرواز های اربعین، ایستگاه فنی و حراست در ترمینال سلام مستقر شد و ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به زائران گرامی بود.

آریان، حضور میدانی مدیران را از نکات متمایز کننده شرکت هواپیمایی قشم نسبت به سایر ایرلاین ها برشمرد و خاطر نشان کرد: مدیران این شرکت در فرودگاه حضور میدانی داشته و روی روند پروازها و برنامه‌های پروازی نظارت مستقیم داشتند.

وی همچنین حضور روزانه مدیرعامل قشم ایر در ترمینال سلام را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیریت محترم عامل شرکت در اکثر پرواز‌ها تا پاسی از شب و آخرین پرواز‌های این شرکت در فرودگاه حضور داشتند و به صورت مستقیم از همه‌ی واحدهای مستقر در این ترمینال از جمله دفتر مدیریت عملیات پرواز ها  (OCC)، دفتر فنی مهندسی، ایستگاه، دفتر عملیات پرواز، کانتر خدمات مشتریان و موکب قشم ایر بازدید و نظارت داشتند و دستورات لازم را صادر می کردند.

مدیر عملیات پروازهای اربعین شرکت هواپیمایی قشم در پایان خاطر نشان کرد: روند مطلوب قشم ایر تا پایان پرواز های اربعین داشت و از آغاز پروازهای اربعین تاکنون به فضل پروردگار بدون مشکل برقرار شده و تا پایان عملیات اربعین حدود ۱۶۰ سورتی انجام شد.

خبرنگار: فرزانه اسلامی

قشم ایر؛ کم‌تاخیرترین ایرلاین در پروازهای اربعین

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *