ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های اصحاب رسانه استان البرز در ایام انتخابات

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: تلاش اصحاب رسانه استان البرز در اطلاع رسانی، ایجاد شور انتخاباتی و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات ستودنی است.
قدردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های اصحاب رسانه استان البرز در ایام انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ ناصر مقدم با صدور پیامی از تلاش بی وقفه خبرنگاران و اصحاب رسانه استان البرز که در شرایط حساس تبلیغات گسترده رسانه ای دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات ایستادگی نمودند، تقدیر و سپاسگزاری نمود.
در  متن این پیام آمده است: تلاش اصحاب رسانه استان البرز در اطلاع رسانی، ایجاد شور انتخاباتی و تشویق مردم به مشارکت در انتخابات ستودنی است.
وی همچنین از هیأت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان قدردانی نمود و از تلاش و زحمات تحسین برانگیز خبرنگاران استان در پوشش خبری و ارسال اخبار انتخاباتی در روز ۲۸ خرداد  روز حماسه حضور، تجلیل و قدردانی کرد.
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار امیدواری کرد که فعالان و اصحاب رسانه استان به عنوان مطالبه گران عرصه انتخابات در صحنه همچنان حضور و نقش پررنگ داشته باشند و در مسیر اعتلا و پیشرفت استان چون گذشته ثابت قدم و ایفای نقش کنند.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=8746

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *