پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی فرماندار قم از برنامه سازان و خبرنگاران صداوسیما در ایام کرونا

1 دقیقه خوانده شده
فرماندار قم گفت: در مدت ۱۵ ماهه گذشته خبرنگاران و عوامل برنامه ساز صداوسیمای مرکزقم با قلم تاثیر گذار خود مردم را از ویروس خطرناک کرونا و عواقب آن با خبر کردند.
قدردانی فرماندار قم از برنامه سازان و خبرنگاران صداوسیما در ایام کرونا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛  در جلسه اعضای ستاد طرح شهید سلیمانی با عوامل برنامه ساز صداوسیمای مرکزقم، حیدری ضمن تشکر از تلاش برنامه سازان صدا و سیما در تبیین موضوع کرونا و شناساندن ابعاد مختلف آن به مردم گفت: متاسفانه کرونا برای برخی از شهروندان عادی شده است و این عادی انگاری کنترل این بیماری را سخت‌تر می‌کند.

فرماندار قم افزود: واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان دو راهکار مهم برای مهار کرونا است.

وی از عوامل برنامه ساز و به خصوص خبرنگاران خواست تا با ایده‌های مختلف و نگرش جدید ابعاد مختلف این بیماری را باز هم به مردم نشان دهند.

آقای باقریان معاون فنی مرکز بهداشت استان قم هم در این جلسه با تشکر از برنامه‌های مختلف سیما، رادیو و خبر همچون برنامه مهربانو، صبحانه، پلاک ۱۶، بی تعارف و فضای مجازی گفت: یکی از رسالت‌های مهم در این دوران همچنان اطلاع رسانی در مورد قرنطینه ۱۴ روزه و زدن ماسک است.

وی ادامه داد: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در پنج مرکز و واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در مراکز بهداشت روستایی در حال انجام است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان قم با اشاره به نرم افزار بهدان گفت: شهروندان می‌توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی همراه خود از اطلاعات مختلفی از جمله مراکز واکسیناسیون با خبر شود.

آقای لطفی نیاسر مدیر کل صداوسیمای مرکزقم هم گفت: صدا و سیما با استفاده از ابزار‌های مختلف خود همچون جُنگ، طنز، گرافیک، پوستر، استفاده از کارشناسان، خبر، در کنار حوزه درمان لحظه به لحظه اطلاع لازم را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

قدردانی فرماندار قم از برنامه سازان و خبرنگاران صداوسیما در ایام کرونا

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *