ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی اعضای هیات نظارت بر مطبوعات از سید عباس صالحی

1 دقیقه خوانده شده
اعضای هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه روز دوشنبه 1 شهریورماه 1400، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات نظارت بر مطبوعات قدردانی کردند.
لغو مجوز روزنامه «کلید»

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، در متن تقدیرنامه اعضای این هیات خطاب به سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

« بسم اللّه الرحمن الرحیم »

قال امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام:

« الشکرُ   اعظم قَدرا من المِعروف ؛ لأنّ الشکر یبقى و المَعروف یفنى » شکر کردن ارزشمندتر از نیکی کردن است زیرا تشکر باقی می ماند و نیکی از بین می رود.

حضور محترم عالم فاضل و فرهیخته گرامی

جناب آقای دکتر سیدعباس صالحی دام مجده العالی

سلام علیکم و رحمه اللّه

حضور مستمر و منظم و تلاش مجاهدانه و موثر حضرتعالی را در طول سالیان متمادی در جایگاه ریاست هیات نظارت بر مطبوعات ارج می نهیم. صادقانه اذعان می‌داریم علی‌رغم کمبودها و کاستی‌های متاثر از شرایط ملی و بین‌المللی، مدیریت متین و دلسوزانه و بادرایت شما نقش ویژه‌ای در ارتقای کمی و کیفی رسانه‌های مطبوع  و مجازی، خبرگزاری‌ها و همچین نظارت بر آنها داشته است.

برخود فرض می‌دانیم با تاسی به کلام نورانی «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» مراتب سپاس، تشکر و قدرشناسی بی دریغ اعضای هیات نظارت بر مطبوعات را اعلام نموده؛ توفیق روزافزون حضرتعالی  در خدمت  به اسلام عزیز و انقلاب اسلامی و فرهنگ اصیل و ناب آن را از خداوند منان مسئلت می نماییم. (مرداد  ۱۴۰۰)

قدردانی اعضای هیات نظارت بر مطبوعات از سید عباس صالحی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *