پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

قدردانی از ۶ برگزیده ایرنا در سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه

1 دقیقه خوانده شده
۶ تَن از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) مقام های برتر سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) را کسب کردند و در مراسمی با حضور وزیر نیرو تجلیل شدند.
قدردانی از ۶ برگزیده ایرنا در سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه

به‌گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مراسم تجلیل از افراد برتر این جشنواره و اهدای جوایز به آنان با حضور «رضا اردکانیان» وزیر و جمعی از مدیران رسانه‌ها و وزارت نیرو برگزار شد.

طبق اعلام دبیرخانه سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری «رسانه و ارزش آب و انرژی» برای خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا شد.

بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های تیتر، گزارش، مصاحبه، طرح، اینفوگرافی، طنز و کاریکاتور، سرمقاله و یادداشت، مقاله، عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن‌گرافی، ویدئو (ویدئو ژورنال، اسلایدشو) و فتو تیتر در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار گرفتند.

برپایه این گزارش، در این جشنواره «محمدمهدی بهرامی» در بخش خبر، «مهدی نوروز»، «طاهره رضایت» و «نگار اکبری» در بخش ویدیوژورنال، «محمدباقر علوی» در بخش اینفوگرافیک و «مریم آل مومن دهکردی» در بخش عکس از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تقدیر شدند.

به گزارش وزارت نیرو، در سومین جشنواره نیرو و رسانه ۵۹۶ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت.

در مرحله نخست داوری، ۵۷۲ اثر و در مرحله دوم ۳۲۰ اثر توسط هیات داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۵۷ اثر از ۱۳ استان حائز رتبه‌های نخست تا سوم شدند.

قدردانی از ۶ برگزیده ایرنا در سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *