فریدون صدیقی و معجزه وفاق در رسانه
1 دقیقه خوانده شدهفریدون صدیقی، روزنامهنگار پیشکسوت و چهره ماندگار رسانه، با تاکید بر نقش نماینده مدیران مسئول در ایجاد وفاق رسانهای، رسانه را تنها در حضور مخاطبان هویتدار و موثر دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ فریدون صدیقی از چهرههای ماندگار رسانه است که سه دهه عضویت در شورای سردبیری روزنامههای کیهان، اطلاعات، انتخاب، هموطن سلام و همشهری را در کارنامه دارد در یادداشتی معجزه نماینده مدیران مسئول بودن را در ایجاد وفاق بین مدیران مسئول برای رسیدن به جایگاه رفیع و قانونی رسانهها دانسته و وظیفه نماینده مدیران مسئول را تحقق خواستها و پیوستهای مطالبات مدیران مسئول رسانه میداند.وی در ادامه، رسانه را با حضور و کثرت مخاطب هویتپذیر و هویتساز دانسته و تاکید میکند فراموش نکنیم رسانه بدون مخاطب علیرغم نشر، درحقیقت وجود ندارد!در پایان صدیقی با قدردانی از نماینده مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات مینویسد: «آقای پاک آیین را بیش از بیست سال است میشناسم و در سالهای دور که من به تناوب یکی از ضمائم هفتگی روزنامه جام جم مثل قاب کوچک، چهار دیواری و یا تپش را سردبیری میکردم درواقع با ایشان همکار سببی بودیم.گفتنی است معاون مطبوعاتی و مشاور وزیر ارشاد روز گذشته به منزل فریدون صدیقی رفته و از این روزنامه نگار پیشکسوت تجلیل کرده بودند.
لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=19224