ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه: امیدآفرینی وظیفه اصلی خبرنگاران است

1 دقیقه خوانده شده
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) با بیان اینکه کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد، امید آفرینی را یکی از مهمترین وظایف خبرنگاران عنوان داشت.
امیدآفرینی وظیفه اصلی خبرنگاران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ مدیر و اعضای تحریریه این خبرگزاری به دیدار سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان رفتند.

سردار ریحانی در این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری فارس یک عقبه مناسب و یک تابلوی خوب از خود به جا گذاشته است.

 وی با بیان اینکه اعتماد مردم از بعضی از رسانه‌ها به خاطر افراط و تفریط آنها سلب شده است، گفت: خبرگزاری فارس تا امروز عملکرد قابل قبولی ارائه داده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، ضمن تشکر از زحمات اعضای این خبرگزاری، بیان داشت: خبرگزاری فارس مسیر درستی را طی می‌کند و عملکرد خبرنگاران این مجموعه خوب بوده است؛ کار خبرنگاران و اصحاب رسانه سخت است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، در حال حاضر مهمترین وظیفه شما، «امیدآفرینی» است.

سردار ریحانی با اشاره به شرایط حساس کشور در مقطع کنونی، تهدیدات دشمنان و تلاش آنان برای ضربه زدن به کشور، تحریم‌ها و عملکرد ضعیف برخی از مسئولین را از چالش‌های کنونی کشور عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان کرمانشاه در پایان با استناد به آیه شریفه « ان مع العسر یسرا»، بیان داشت: به لطف خداوند روزهای سخت نیز تمام خواهد شد و بر مشکلات موجود غلبه خواهیم کرد.

همچنین در این دیدار، «رضا حیدری» مدیرخبرگزاری فارس استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط جنگ رسانه‌ای قرار داریم، لزوم توجه به کار رسانه‌ای، افزایش توان فعالین این حوزه در زمینه‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری را لازم و ضروری دانست.

وی افزود: خبرگزاری فارس در صدد بوده و هست که بتواند از ظرفیت خود برای رفع مشکلات و کاستی‌های کشور استفاده نمایند و از این رو با راه‌اندازی دو سامانه «فارس من» و «سوت زنی» این کار را آغاز کرده است.

مدیرخبرگزاری فارس ادامه داد: امروز سامانه مردمی فارس من توانسته مورد توجه قرار بگیرد و مردم بسیاری از مسائل و مشکلات خود را با ایجاد کمپین در همین سامانه بیان کرده و خبرگزاری فارس نیز توانسته این مسائل را در سطح استانی و ملی حل پیگیری و حل نماید.

حیدری رویکرد ضد فساد خبرگزاری فارس را یکی از اهداف جدی این رسانه عنوان کرد و ادامه داد: سامانه «سوت زنی» به منظور مقابله با جریان فساد ایجاد شده و رویکردی کاملاً مردمی دارد، از این رو در تلاشیم که مسئله ضدیت با فساد که الحمدالله در حال تبدیل شدن به یک گفتمان غالب است را تقویت کنیم.

مدیر خبرگزاری فارس کرمانشاه در انتها بیان داشت: سعی کرده‌ایم از رسانه ابزاری برای حل مشکلات مردم استان ایجاد کنیم و انشاءالله توانسته باشیم که در این مسیر موفق عمل کنیم، یقیناً راهی که طی شده جز با فداکاری، همراهی و دلسوزی همکاران سابق و فعلی میسر نبوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه: امیدآفرینی وظیفه اصلی خبرنگاران است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *