پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فرماندار بافق: موفقیت خبرنگار بافق نشان از تلاش، درایت و پیگیر بودن وی دارد

1 دقیقه خوانده شده
فرماندار بافق: موفقیت خبرنگار بافق نشان از تلاش، درایت و پیگیر بودن وی دارد

در دیدار معاون خبر صدا وسیمای مرکز یزد با فرماندار بافق بر تعامل و تقویت دفتر خبر بافق تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از یزد فردا؛ فرماندار بافق در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی خبرنگار شهرستان گفت: اقشار مختلف مردم به صورت جدی و با حساسیت بالا اخبار بافق را دنبال می کنند که این نشانه ی پیگیر بودن مردم شهرستان بافق است.

سید مهدی طلایی مقدم با اشاره به همراهی و تعامل صدا وسیمای مرکز یزد با مجموعه شهرستان در تمام برنامه ها، مشکلات و..گفت: این مجموعه در تمام شرایط کمک حال شهرستان بوده است و به خوبی اخبار و رویدادهای بافق را پوشش داده است.

طلایی مقدم خاطر نشان کرد: با حضور دکتر پهلوانیان به عنوان مدیر کل صدا وسیمای یزد شاهد تحول جدی و عظیم در عرصه خبر و سیما بودیم که نمونه آن تحول در خبرنگاران آزاد صداوسیما می باشد.

فرماندار بافق افزود: امروزه روند توسعه و قدرت مدیریت یک مجموعه بستگی به تدبیر و درایت در دنیای فضای رسانه دارد و در کوتاه ترین زمان به اهداف و خط مشی های دست پیدا خواهد کرد.

معاون خبر صدا و سیما مرکز یزد با اشاره به نقش و وظیفه رسانه ملی در شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان گفت: مسئولان شهرستان می توانند از ظرفیت رسانه استفاده کنند و پتانسیل ها و مشکلات حوزه شهرستان را مطرح نمایند.

مهدی سلطانی با تاکید بر تلاش و همت خستگی ناپذیر خبرنگار شهرستان بافق خاطرنشان کرد: محمد علی عبداللهی با کارنامه درخشان خود در دفتر خبر بافق سبب شده شهرستان بافق در ارزیابی صدا وسیما جزء شهرستان های برجسته و خبرنگار برتر استان یزد باشد.

وی با اشاره فعالیت های موفق و درخشان خبرنگار بافق در عرصه خبر گفت: امیدواریم آقای عبداللهی با تیم موفقی که به خدمت گرفته است شاهد پیشرفت و درخشش بیش از پیش ایشان باشیم که در این راستا حمایت و مساعدت مجموعه شهرستان برای ادامه کار لازم است.

گفتنی است دفتر خبر شهرستان بافق در ماه به طور میانگین ۶۰ خبر و گزارش ارسالی به صدا وسیما مرکز یزد دارد که در این راستا برخی اخبار و گزارش ها در شبکه های سراسری و اخبار جوانه ها بخش می شود.

فرماندار بافق: موفقیت خبرنگار بافق نشان از تلاش، درایت و پیگیر بودن وی دارد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *