ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین اعلام شد

1 دقیقه خوانده شده
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه مطبوعات استان"هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین" را برگزار می نماید. بر این اساس از تمامی اصحاب رسانه استان دعوت می‌شود تا در این رویداد شرکت نمایند.
فراخوان هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اهداف این جشنواره را هم افزایی ظرفیت های رسانه ای، بررسی مهم استان در رسانه های خبری و ارایه راهکارهای مناسب، بیان ظرفیت ها و جریان سازی رسانه ای به منظور ایجاد ارتباط موثر میان مردم و مسئولان برای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری فعال و ارتقای محتوای کیفی نشریات و تقویت روزنامه نگاری حرفه ای برشمرد.

اسماعیلی عنوان داشت: محورها و موضوعات جشنواره آزاد می باشد و موارد زیر در اولویت قرار دارد: کرونا، مدافعان سلامت، کمک مؤمنانه، ایثار، مهرورزی، امیدبخشی، محیط زیست و زمین، حقوق شهروندی، گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، چهل سالگی دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن،جهش تولید، تسهیل و رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، مفاخر و چهره‌های ماندگار فرهنگ و هنر استان، رویدادهای فرهنگی و هنری و قرآن و عترت، نماز و نیایش، امر به معروف و نهی از منکر و فضای مجازی.

گفتنی است بخش های این جشنواره شامل سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئوهای خبری می باشد.

شر ایط شرکت در جشنواره بدین صورت است که هر متقاضی در هر یک از بخش‌های جشنواره می تواند حداکثر سه اثر ارائه نماید و بر این اساس کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان،عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

متقاضیان شرکت در جشنواره می بایست به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس  ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و بارگذاری آثار خود اقدام نموده و یا می توانند به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل نمایند.

آثار ارسالی باید از تاریخ ۱/۱/۱۳۹۹ لغایت ۳۱/۰۱/۱۴۰۰ در رسانه های مکتوب، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری های دارای مجوز منتشر شده باشند.

آثار و مطالب بدون امضاء و با امضاء مستعار پذیرفته نمی‌شوند.(افرادی که آثار آنها با نام مستعار و کد ثبت می گردد باید به تایید مدیر رسانه رسیده باشد).

مطالب مربوط به رسانه های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های و ویژه نامه های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

اسماعیلی در خصوص جوایز این جشنواره گفت: به نفر اول در هر بخش تندیس جشنواره و لوح تقدیر و مبلغ۱۲ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفر دوم در هر بخش لوح تقدیر و مبلغ۱۰میلیون ریال جایزه نقدی و به نفر سوم در هر بخش لوح تقدیر و مبلغ۸ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد  و البته به نفرات شایسته تقدیر در هر بخش نیز لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار ۱۰خردادماه ۱۴۰۰ می باشد و معرفی برگزیدگان و مراسم اختتامیه در خردادماه ۱۴۰۰برگزار خواهد شد.

نشانی دبیرخانه: قزوین، بلوارآزادگان، چهارراه غیاث‌آباد، جنب مسجد امام خمینی(ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، طبقه سوم، معاونت فرهنگی و رسانه ای (تماس و مراجعه در ساعات اداری) تلفن: ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲-۰۲۸۳۳۶۹۱۴۰۴

فراخوان هشتمین جشنواره رسانه های استان قزوین اعلام شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *