ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر

1 دقیقه خوانده شده
فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ تیرماه خواهد بود، و اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار خواهد شد.
در بخش ویژه این جشنواره از رسانه‌های فعال در پوشش اخبار کرونا و کمک مومنانه تقدیر به عمل می‌آید.
موضوعات بخش اصلی جشنواره شامل: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بسیج و حوزه‌های اقدام، فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، مسائل صنفی خبرنگاران، اقتدار ملی و سرمایه‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، امنیت اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و موضوع آزاد (یکی از اولویت‌های فراموش شده یا کمتر پرداخته شده) هستند.
خبر، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت و سرمقاله، گزارش، عکس، کاریکاتور و چندرسانه‌ای قالب‌های بخش اصلی هستند که فعالین رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این قالب‌ها به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ تیرماه خواهد بود، و اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر همزمان با مراسم روز خبرنگار برگزار می‌شود که علاقه مندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت Zanjanfestival.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جشنواره به شماره ۰۲۴۳۳۵۵۲۲۴۰ تماس حاصل فرمایند.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=1401

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *