چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

فاطمه نیازی خبرنگار تسنیم در لرستان برگزیده «جشنواره منطقه‌ای طنز مطبوعات غرب کشور» شد

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار تسنیم در لرستان برگزیده «جشنواره منطقه‌ای طنز مطبوعات غرب کشور» شد

فاطمه نیازی خبرنگار تسنیم در لرستان رتبه برتر بخش ویژه جشنواره طنز مطبوعات غرب کشور را کسب کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای طنز مطبوعات غرب کشور در سالن جلسات اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم فاطمه نیازی خبرنگار تسنیم در شهرستان کوهدشت در بخش ویژه این جشنواره در حوزه گزارش مربوط به سیل با اثر «بازخوانی یک فاجعه در کوهدشت» رتبه برتر این جشنواره را کسب کرد.

رضا نیازی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم با بیان اینکه بیان شیوای طنز در حوزه رسانه و مطبوعات همواره جایگاه خود را دارد اظهار داشت: طنز درمطبوعات نقش بسزایی در ارائه مفاهیم، دردها و آلام اجتماعی و نقدهایی از وضعیت جامعه دارد که متاسفانه از ابتدای شیوع کرونا کمرنگ شدن این موضوع در رسانه‌ها به وضوح دیده می‌شود.

وی افزود: طنز در فرهنگ و ادبیات ایران به ویژه در استان لرستان دارای جایگاه ویژه‌ای است که خوشبختانه برخی مطبوعات در استان جایگاه طنز را در نشریات خود همواره نگه دارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری دو سالانه طنز مطبوعات غرب کشور عنوان کرد: این جشنواره در بین استان‌های غرب کشور شامل لرستان، همدان، ایلام ،کرمانشاه و کردستان برگزار شد.

وی بیان کرد: حدود ۹۰ اثر به دبیر خانه جشنواره طنز مطبوعات غرب کشور ارسال شد که از این تعداد ۱۴ اثر به عنوان آثار برگزیده و در سایت سامانه جامع اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت مطبوعات غرب کشور بارگزاری و از طرف اساتید بزرگی در این حوزه داوری شدند.

نیازی گفت: علاوه بر ارسال آثار طنز این جشنواره در سه بخش ویژه سیل،کرونا و محیط زیست نیز آثاری به جشنواره ارسال و منتخبان این حوزه معرفی شدند.

فاطمه نیازی خبرنگار تسنیم در لرستان برگزیده «جشنواره منطقه‌ای طنز مطبوعات غرب کشور» شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *