پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

علی حدادی نماینده مجلس: مشکل مسکن‌ خبرنگاران پیگیری می شود

1 دقیقه خوانده شده
علی حدادی نماینده مجلس: مشکل مسکن‌ خبرنگاران پیگیری می شود

نشست اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز با حدادی نماینده مردم نظرآباد، چهارباغ، طالقان و ساوجبلاغ در دفتر این نماینده برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از شهروند؛ اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات‌ استان البرز در این دیدار به ارایه فعالیتها و نقطه نظرات خود در زمینه فعالیت های خبری خبرنگاران استان و مسکن و معیشت این قشر و از جمله مشکل بیمه اصحاب رسانه به گفت و گو نشستند.
حدادی گفت:وظیفه ماست در بخش مطبوعات و رسانه وظایف خود را انجام دهیم و در این زمینه برای کمک‌رسانی به اصحاب رسانه استان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در زمان خدمت و هنگامی که مسوولیتی را پذیرفتیم باید با عزمی جدی و برای رضای خداوند از هیچ تلاشی برای مردم فروگذاری نکنیم.
وی حضور در روستاها و بین مردم و در کف جامعه را اولین قدم در این راه برشمرده و اظهار کرد:سعی مان بر این است بین مردم بوده و مستمع خوبی برای شنیدن‌مشکلات مردم و رفع آن باشیم.
این نماینده مجلس بیان کرد: مسوولیت نمایندگان مسوولیت سنگینی است و علاوه بر قانونگذاری مطالبه گری نیز باید مورد توجه بیشتری توسط نمایندگان قرار گیرد که متاسفانه این امر در برخی برهه ها مغفول مانده است.
حدادی تاکید کرد: مسوولان اگر از آن‌ها مطالبه گری نشود سهل انگاری هایی ممکن است در امورشان صورت پذیرد.
عضو کمیسیون داخلی امور مجلس گفت: پیگیری هایی را درحال انجام هستیم که از آن جمله می توان به اصلاح قانون‌انتخابات مجلس اشاره کرد.
وی با بیان‌این‌مهم که نقد منصفانه موتور محرکه هر مسوول است و می تواند خبرنگاران و جلس برای پیگیری آن باشد اظهار کرد: حدود۳۵۰ پرونده که گردش مالی شان‌بیش از ۷۰۰ میلیارد است باید به البرز برگردد چرا که تاثیر بسیاری در فرآیند تولیدی استان خواهد داشت.
وی با بیان‌این که ما با توجه به شاخصه های استان باید در رتبه حداقل ششم کشور باشیم نه یکی مانده به آخر تصریح کرد: متاسفانه در بخش آمایش سرزمینی با مشکل روبرو هستیم .
این مسوول با اشاره به مشکلات خبرنگاران‌در بخش های مختلف و از جمله مسکن خبرنگاران گفت:در بخش مشکلات خبرنگاران مسکن خبرنگاران در شهر جدید هشتگرد را پیگیری خواهیم کرد چرا که آینده خوبی می تواند برای این قشر در پی داشته باشد.
وی همچنین‌در آخر در زمینه تجمیع دفاتر خبرنگاران و بیمه تصریح کرد: برای تجمیع دفاتر و مشکل بیمه خبرنگاران‌نیز پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

رضا عباس زاده رییس خانه مطبوعات استان نیز در این‌جلسه مشکلات بیمه خبرنگاران، تجمیع دفاتر و معیشت آنان در دوره های مختلف از جمله کرونا مورد توجه قرار داده و اظهار کرد: متاسفانه علی رغم همراهی های قشر خبرنگار و اصحاب رسانه در تمامی برهه ها با مسوولان و مردم هم اکنون در زمان شیوع ویروس کرونا معیشت این قشر از سوی مسوولان مورد غفلت واقع شده است و برخی وعده و وعیدهای داده شده نیز از جمله بیمه کرونایی تاکنون‌انجام نشده است.
وی موضوع اعتبارات ساختمان خانه مطبوعات را نیز مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: امیدوارم با توجه تصویب بودجه هایی که از چند سال قبل برای این امر اختصاص داده شده است با تحقق آن کمک کنیم که خانه اصحاب رسانه استان نیز مورد تکمیل و بهره برداری قرار گیرد.

آمنه شکوهی

علی حدادی نماینده مجلس: مشکل مسکن‌ خبرنگاران پیگیری می شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *